سه شنبه, 18 اردیبهشت,1403

رنگ متن

در راستای بهره برداری ایمن، کنترل ریسک ها و اجتناب از بروز حوادث؛ 4596 کیلومترازخطوط تغذیه وشبکه توزیع گاز استان زنجان نشت‌یابی شد

در راستای بهره برداری ایمن، کنترل ریسک ها و اجتناب از بروز حوادث؛ 4596 کیلومترازخطوط تغذیه وشبکه توزیع گاز استان زنجان نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در نیمه نخست۱۴۰۱ این شرکت۴ هزار و ۵۹۶ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گاز را در سطح استان نشت یابی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد افزود: در۶ ماهه نخست امسال؛ مطابق با استاندارد و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران؛ عملیات نشت یابیِ ۴ هزار و ۵۹۶ کیلومتراز تاسیسات گازرسانی، خطوط تغذیه و شبکه، ۶ هزار و ۵۸۷ عدد از شیرها و حوضچه ها،۱۰۴ هزار و ۲۵۰عدد انشعابات و ۷۱۰مورد از ایستگاهها صورت گرفته است.

وی به تشخیص واعلام۶۱ هزار و ۹۰۰ مورد نشتی علمک ناشی از اتصالات و رگلاتور در زمان یاد شده اشاره و تصریح کرد: شرکت گاز استان زنجان در راستای شناسایی و کنترل خطرات و ریسک ها، بهره برداری ایمن و پیشگیری از حوادث احتمالی، جلوگیری از هدررفت گاز و کاهش خطرهای زیست‌ محیطی به صورت مستمر نسبت به انجام عملیات نشت یابی اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به رعایت دقیق و کامل استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی در زمینه مسایل فنی، نشت یابی، کنترل مدیریت خوردگی شبکه ها، ایستگاه ها و تجهیزات مورد بهره برداری؛ اذعان کرد: تلاش همکاران واحد بازرسی فنی، نظارت بر رعایت هر چه بیشتر استانداردهای فنی است تا اهداف کلان شرکت همچون توزیع مطلوب و ایمن گاز، کاهش آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از هدر رفت گاز که به عنوان گازهای گمشده مطرح هستند؛ تحقق یابند.

سلیمانی نژاد افزود: برنامه ریزی برای بازدید پروژه ها، فعالیت در کمیته فنی ایستگاهها و حفاظت کاتدیک، هدف گذاری تحلیل نتایج نشت یابی ها و برنامه ریزی تجهیز و دستگاههای نشت یابی از دیگر اقدامات انجام شده در واحد بازرسی فنی در ۶ ماهه نخست سال۱۴۰۱ است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای انجام ضخامت سنجی ایستگاهها و تهیه چک لیست ها، بازرسی پروژه ها و ایستگاهها از دیگر برنامه های این واحد در سال جاری است.

ویدر پایان اظهار کرد: با پایش دقیق و به موقع تأسیسات و تجهیزات گازرسانی؛ شاهد افزایش حداکثری ضریب ایمنی شبکه و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات به مشترکین محترم استان هستیم.

 

  • تاریخ انتشار :
  • 18 آبان 1401
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم ه ...
1403/02/18
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهتمام دولت به افزایش و جوانی جمعیت، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است ...
1403/02/17
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
معاون وزیر نفت تأکید کرد: اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور
معاون وزیر نفت تأکید کرد:  اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور مجید چگنی با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکین با اولویت ابربدهکاران؛ وصول مطالبات را اقدامی مهم در راستای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی برشمرد.
1403/02/08
s