یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403

رنگ متن

مدارک لازم

شرایط درخواست برقراری انشعاب و تغییرات آن:

- هر متقاضی و یا مشترک می تواند برای واحد مورد تقاضا با قبول مقررات و شرائط استفاده از گاز طبیعی درخواست برقراری انشعاب و یا هر گونه تغییر در مشخصات اشتراک را بنماید. 
تبصره: مدارک مورد نیاز
أ) رویت اصل کارت ملی متقاضی و اخذ فتوکپی آن
ب) تاییدیه سازمان نظام مهندسی و یاسایر مراجع ذیصلاح
ج) تاییدیه سازمانهای ذیربط در خصوص تعیین نوع تعرفه
د) در موارد خاص که احراز شرایط مصوبات قانونی مستلزم رویت/ اخذ مدارکی ویژه می باشد طبق ضوابط اقدام می گردد.
- شرکت در صورت لزوم می تواند از محل موضوع درخواست، بازدید نماید. تعیین ظرفیت کنتور/ ایستگاه، نوع تعرفه، هزینه های برقراری انشعاب از اختیارات شرکت بوده و متقاضی با وقوف کامل از مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی، تعرفه های فروش گاز طبیعی و قبول آنها پیمان فروش گاز طبیعی" را امضاء خواهد نمود. نظر شرکت در تعیین ظرفیت کنتور/ ایستگاه، نوع مصرف، محل نصب کنتور و رگولاتور/ ایستگاه گاز قطعی خواهد بود.
تبصره: در تغییر کاربری, عندالزوم اخذ تاییدیه مجدد سیستم لوله کشی داخلی از مراجع ذیصلاح الزامی می باشد.
- برقرار انشعاب گاز طبیعی و یا تغییر ظرفیت در محدوده شهرها و روستاها منوط به آن است که شرکت امکانات لازم جهت برقراری انشعاب را داشته باشد و به تشخیص شرکت از لحاظ فنی, ایمنی و اقتصادی " این مجموعه امکان پذیر باشد.
تبصره: در صورت عدم وجود امکانات لازم و محدودیت اقتصادی و بنا به تشخیص شرکت، متقاضی می تواند با تایید هیات مدیره شرکت گاز استانی و قبولی کلیه مسئولیت ها، زینه ها و اخذ مجوز های لازم نسبت به اجرای خط انشعاب اختصاصی اقدام نماید، مشروط به آنکه عملیات اجرایی توس گروه/ شرکت پیمانکاری مجاز طبق استانداردها و ضوابط فنی، ایمنی و با نظارت شرکت های گاز استانی انجام و تحویل شرکت گردد. در این صورت پس از تزریق گاز و تحویل، خط انشعاب تا حداکثر ظرفیت خط طبق مقررات شرکت خواهد بود. ضمناً ما به التفاوت برآورد هزینه خط انشعاب فوق الذکر ( در مورادی که بصورت مشترک با سایر مشترکین شهری و روستایی و صنعتی اجرا گردیده) و برآورد هزینه خط انشعاب اختصاصی متقاضی بر اساس برآورد مورد تایید هیات مدیره شرکت گاز استانی که قبل از اجرا به متقاضی اعلام شده، با گاز بهای متقاضی تهاتر خواهد شد. 
- برقراری انشعاب در محدوده شهرها و روستاها منوط به عدم وجود موانع قانونی می باشد.
تبصره: هزینه های برقراری انشعاب از مالک یا متقاضی دریافت می شود، ولی انشعاب منحصراَ متعلق به ملک مورد تقاضا بوده و در هر حال دریافت هزینه های برقراری انشعاب و صدور قبض 
دریافت وجه بنام متقاضی و همچنین برقراری انشعاب دلیل بر مالکیت یا شناسایی حقی برای نامبرده نسبت به ملک نخواهد بود.

به طور خلاصه:

۱- رویت اصل کارت ملی متقاضی و اخذ فتوکپی آن

۲- اخذ تاییدیه سازمان نظام مهندسی 

۳- اصل فیش واریز هزینه اشتراک 

۴- تاییدیه سازمانهای ذیربط در خصوص تعیین تعرفه برای موارد خاص 

۵- مجوز فعالیت برای ساختمانهای غیر مسکونی 

۶- رویت سند مالکیت و درج شماره آن در قرارداد فروش گاز

7-رویت پروانه ساختمانی و یا پایان کار و ذکر شماره آن در قرارداد فروش گاز ( در صورت نداشتن پروانه ارائه تاییدیه از مرجع صدور پروانه – در شهرها شهرداری و در روستاها دهیاری )  

تاریخ بروز رسانی 1397/06/26

  • تاریخ انتشار :
  • 26 شهریور 1397
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
معاون وزیر نفت تأکید کرد: اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور
معاون وزیر نفت تأکید کرد:  اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور مجید چگنی با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکین با اولویت ابربدهکاران؛ وصول مطالبات را اقدامی مهم در راستای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی برشمرد.
1403/02/08
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
s