رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از برگزاری 56 جلسه دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی با مدیر عامل شرکت در سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ محمدصالح شرفی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مسائل مراجعین در شرکت گاز زنجان، اظهار داشت: طی سال گذشته به 100 درصد درخواستهای مراجعین در چار چوب قوانین پاسخگویی شده است.
وی رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله و کسب رضایتمندی مشترکین را از جمله اولویتها و دغدغه مدیرعامل شرکت گاز در دیدارهای چهره به چهره ، اعلام کرد و افزود: در نشستهای صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل میپردازند و مسئولان شرکت گاز زنجان نیز با هم اندیشی روسای امور به مطالبات و مشکلات مطرح شده رسیدگی میکنند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه درب اتاق مدیریت شرکت گاز استان زنجان به روی مراجعین باز است، یادآور شد: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواستها و انتظارات مردمی، برنامه دیدار ملاقات مردمی هر هفته یکبار بصورت حضوری در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار میشود .
شرفی با بیان اینکه درب اتاق مدیریت شرکت ، همواره به روی مراجعین و گروههای ذینفع باز است، افزود: جلسات ملاقات حضوری و دیدار مردمی با مدیرعامل شرکت به طور مستمر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی در روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی10:30 برگزار میشود.
وی برپایی میز خدمت در ادارات شرکت گاز استان، حضور مدیران و کارشناسان در مصلاهای نماز جمعه، پاسخگویی به مطالبات مردمی در بستر سامانههای غیرحضوری از جمله سامد استانداری، ارتباط با مشتریان شرکت گاز (crm) و تلفن گویای 1594 خبر داد.