مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با هدف تسریع در روند رسیدگی به درخواست مراجعین و حل مشکلات مشترکینِ گاز طبیعی، ارتقاء و حفظ کرامت ارباب رجوع؛ در سال گذشته؛ 114 دیدار مردمی با مراجعین برگزار شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد با بیان اینکه برنامه ملاقات عمومیِ این مدیریت به منظور رفع مشکـلات شهروندان و همکـاران، با هدف تحقق بخشیدن به سیاست ها، انتقـادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز؛ برنامه ریزی شده است؛ افزود: با توجّه به نیاز ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان؛ دوشنبـه هر هفتـه جلسـات دیدار مردمـی برگزار می شود که در سال1401، 114شهروند بدون واسطه؛ در نشستی صمیمی؛ به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل و مسئولان شرکت گاز استان زنجان پرداخته اند.
وی با اشاره به استمرار جلسات ملاقات مردمی با هدف تسریع در روند رسیدگی به درخواست مراجعین؛ اظهار کرد: علاوه بر محل دفتر؛ به صورت دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی؛ بازدید و از نزدیک درخواست ها و امورات مشترکین رسیدگی می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه ملاقات مردم با مسئولان روند خدمت رسانی را تسهیل می کند؛ ابراز کرد: برگزاری جلسات ملاقات مردمی موجب می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده؛ در صورت عدم نقص قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات؛ با هم اندیشی روسای امور و ستادی در مدت زمان کوتاه تری انجام شود.
سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه بدست آوردن رضایت مردم در سیستم اداری باید هدف نهایی تکریم باشد؛ افزود: گفتگو و شنیدن درد و دلهای بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
وی تصریح کرد: همچنین ملاقات های حضوری و ارتباطات تلفنی از طریق سامانه سامد؛ به عنوان یکی از راهبردهای دولت مردمی به منظور آگاهیِ بی واسطه از مشکلات و مسائل مردم، به طور جدّ در حال پیگیری است و این ارتباطات به طور مستمر ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: علاوه بر ملاقات ها و برقراری ارتباط از طریق سامانه سامد، از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت در مصلّی های نماز جمعه، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می شود حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.
مهندس سلیمانی نژاد؛ گفت: اغلب مراجعات مردمی شامل درخواست انشعاب گاز، نصب علمک گاز، نصب و تفکیک کنتور گاز، مساعدت برای تقسیط گاز بهاء، پرداخت وجه خسارت وارده به زمین، درخواست اشتغال بکار و رسیدگی به مشکلات کارکنان است.
گفتنی است: مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته؛ ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات حضور یابند.