جمعه, 07 اردیبهشت,1403

رنگ متن

تلاش گاز زنجان در ارتباط بی واسطه با مردم؛ برگزاری 114 دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی حضوری به مشکلات

تلاش گاز زنجان در ارتباط بی واسطه با مردم؛ برگزاری 114 دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی حضوری به مشکلات

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با هدف تسریع در روند رسیدگی به درخواست مراجعین و حل مشکلات مشترکینِ گاز طبیعی، ارتقاء و حفظ کرامت ارباب رجوع؛ در سال گذشته؛ 114 دیدار مردمی با مراجعین برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد با بیان اینکه برنامه ملاقات عمومیِ این مدیریت به منظور رفع مشکـلات شهروندان و همکـاران، با هدف تحقق بخشیدن به سیاست ها، انتقـادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز؛ برنامه ریزی شده است؛ افزود: با توجّه به نیاز ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان؛ دوشنبـه هر هفتـه جلسـات دیدار مردمـی برگزار می شود که در سال1401، 114شهروند بدون واسطه؛ در نشستی صمیمی؛ به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل و مسئولان شرکت گاز استان زنجان پرداخته اند.

وی با اشاره به استمرار جلسات ملاقات مردمی با هدف تسریع در روند رسیدگی به درخواست مراجعین؛ اظهار کرد: علاوه بر محل دفتر؛ به صورت دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی؛ بازدید و از نزدیک درخواست ها و امورات مشترکین رسیدگی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه ملاقات مردم با مسئولان روند خدمت رسانی را تسهیل می کند؛ ابراز کرد: برگزاری جلسات ملاقات مردمی موجب می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده؛ در صورت عدم نقص قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات؛ با هم اندیشی روسای امور و ستادی در مدت زمان کوتاه تری انجام شود.

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه بدست آوردن رضایت مردم در سیستم اداری باید هدف نهایی تکریم باشد؛ افزود: گفتگو و شنیدن درد و دلهای بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

وی تصریح کرد: همچنین ملاقات های حضوری و ارتباطات تلفنی از طریق سامانه سامد؛ به عنوان یکی از راهبردهای دولت مردمی به منظور آگاهیِ بی واسطه از مشکلات و مسائل مردم، به طور جدّ در حال پیگیری است و این ارتباطات به طور مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: علاوه بر ملاقات ها و برقراری ارتباط از طریق سامانه سامد، از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت در مصلّی های نماز جمعه، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می شود حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.

مهندس سلیمانی نژاد؛ گفت: اغلب مراجعات مردمی شامل درخواست انشعاب گاز، ‌نصب علمک گاز، ‌نصب و ‌تفکیک کنتور گاز، مساعدت برای تقسیط گاز بهاء، ‌پرداخت وجه خسارت وارده به زمین،‌ ‌‌درخواست اشتغال بکار و رسیدگی به مشکلات کارکنان است.

گفتنی است: مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته؛ ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات حضور یابند.

 

  • تاریخ انتشار :
  • 27 فروردین 1402
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s