سه شنبه, 29 اسفند,1402

رنگ متن

با راه اندازی سامانه 1594 صورت گرفت؛ متنوع سازی و شتاب بخشی به خدمات غیرحضوری گاز زنجانی ها

با راه اندازی سامانه 1594 صورت گرفت؛  متنوع سازی و شتاب بخشی به خدمات غیرحضوری گاز زنجانی ها

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه؛ با معرفی سامانه های خدمات غیر حضوری در قالب سامانه های اینترنتی و تلفنی؛ در صدد دسترسی راحت تر مشترکین به خدمات گاز زنجان هستیم؛ از راه اندازی و بهره برداری از سامانه ۱۵۹۴ گاز زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به متنوع سازیِ روش‌های پرداخت قبوض گازِ مشترکین خانگی و تجاری که با روش‌هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده می کنند؛ گفت: در ادامه مسیر خدمت رسانی؛ به منظور ارائه خدمات در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکین و متقاضیان گاز استان؛ کد خدماتی به شماره ۱۵۹۴ راه اندازی و امکان پیگیریِ تلفنیِ مراحل دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور در این سامانه برای مشترکین محترم فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه تلفن گویای۱۵۹۴ علاوه بر دریافت پیام صوتیِ همشهریان عزیز؛ با داشتن شماره اشتراک به ارائه خدمات غیر حضوری مانند ثبت شماره کنتور، اطلاع از آخرین قبض یا بدهی، اطلاع از آخرین پرداختی و آشنائی با انواع روش های استفاده از این خدمات می پردازد؛ تصریح کرد: از این پس متقاضیان و مشترکین گرامی می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: امکان ثبت انتقاد، پیشنهاد و شکایت به صورت تلفنی، اطلاع از داخلی های پر کاربرد ادارت مرکز استان و تماس با اپراتور و امکان انتقال تماس از تلفن خدماتی ۱۵۹۴ به تلفن سامانه امداد و حوادث گاز۱۹۴ از دیگر امکانات خدماتی این سامانه است.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پرداخت قبوض گاز مشترکین زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود؛ به معرفی دیگر سامانه های خدمات غیرحضوری گاز زنجان پرداخت و ادامه داد: استفاده از سامانه خدمات پیامکی؛ روش دیگری است که مشترکین می توانند با پیامک کردن علامت سوال به شماره موبایل۲۰۰۰۱۳۱۹۴ راهنمای استفاده از خدمات پیامکی را دریافت کرده و از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور بهره­مند شوند.

وی بـا یـادآوری اینکـه مشترکـین مـی تواننـد با مراجعـه به سـایت شرکت گـاز استـان زنجـان، بـه آدرس

www.nigc-zanjan.ir ؛ از خدمات گـاز زنجان بهره­مند شـوند؛ افزود: استفاده از نرم افزار موبایلی اندروید؛ روش دیگری است که با دریافت و نصب اپلیکیشن اندروید با نام "خدمات گاز زنجان" از کافه بازار یا سایت شرکت گاز استان زنجان می توان از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی؛ تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مراجعه به سایت اینترنتی zanjan.artadata.ir روش دیگر خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان زنجان است؛ خاطر نشان کرد: از دیگر خدماتی که ۲۴ ساعته در خدمت مشترکین عزیز است؛ تلفن گویای امداد و حوادث گاز ۱۹۴ است؛ که صرفاً جهت خدمات رسانی در حوزه امداد و حوادث مرتبط با گاز بوده و سایر خدمات تلفنی از طریق تلفن خدماتی ۱۵۹۴ ارائه می شود.

سلیمانی نژاد مراجعه به هر یک از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان را نیز؛ از دیگر راهکارهایی عنوان کرد که می توان برای بهره بردن از خدمات شرکت گاز؛ به آن مراجعه کرد.

وی؛ سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی،؛ پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان زنجان می‌شود را افتخاری ارزشمند عنوان کرد.

  • تاریخ انتشار :
  • 16 آذر 1401
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
احتمال افت فشار در سرشاخه‌های شبکه گاز؛ درخواست وزیر نفت از تمامی هموطنان برای همکاری در مصرف بهینه گاز
احتمال افت فشار در سرشاخه‌های شبکه گاز؛  درخواست وزیر نفت از تمامی هموطنان برای همکاری در مصرف بهینه گاز وزیر نفت با اشاره به پایداری توده هوای سرد حاکم بر کشور در روزهای آینده، امکان افت فشار گاز در استان‌های نیمه شمالی را محتمل دانست و تأکید کرد: از عموم هموطنان درخواست می‌کنم با مصرف بهینه و خاموش کرد ...
1402/12/09
روشن شدن مشعل 396 واحد صنعتی در ابهر با گاز طبیعی
روشن شدن مشعل 396 واحد صنعتی در ابهر با گاز طبیعی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان گاز مورد نیاز 396 واحد صنعتی را در شهرستان ابهر تامین می‌کند.
1402/12/09
معاون وزیر نفت در امور گاز هشدار داد: عبور از مرز 600 میلیون مترمکعب مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری
معاون وزیر نفت در امور گاز هشدار داد:  عبور از مرز 600 میلیون مترمکعب مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری کشور روز یکشنبه، 6 اسفندماه به ۶۰۰ میلیون مترمکعب رسید و پیش‌بینی می‌شود با توجه به برودت هوا، مصرف گاز طی روزهای آتی به ۶۵۰ میلیون مترمکعب برسد.
1402/12/08
نصب حدود 8 هزار علمک گازرسانی در شهرستان سلطانیه
نصب حدود 8 هزار علمک گازرسانی در شهرستان سلطانیه مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از نصب 7 هزار و 973 علمک گاز رسانی در شهرستان سلطانیه خبر داد.
1402/12/08
اطلاعیه مدیریت مصرف گاز
اطلاعیه مدیریت مصرف گاز در پی ورود جبهه هوای سرد و برودت هوا در اکثر نقاط کشور، مصرف گاز کشور به‌ویژه در بخش خانگی- تجاری، روند افزایشی یافته؛ از این رو، شرکت ملی گاز ایران از تمامی هموطنان درخواست کرد تا در مصرف گاز، صرفه‌ج ...
1402/12/08
s