جمعه, 07 اردیبهشت,1403

رنگ متن

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در زنجان: توجه جدّی به غنای محتوایی؛ راهبرد فرهنگی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در سال جاری است

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در زنجان:  توجه جدّی به غنای محتوایی؛ راهبرد فرهنگی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در سال جاری است

حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده در بازید استانی خود؛ با حضور در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان بر ضرورت بازآفرینی و توجه جدّی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران بر تولید و غنای محتوایی در حوزه نماز و اقدامات فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان با حضور رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در جمع مدیرعامل، تعدادی از اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات شرکت گاز استان زنجان برگزار شد که حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده با اشاره به توجّه جّدی این شورا به تولید و غنای محتوی و تدارک برنامه های فرهنگی جدید؛ افزود: تولید محتوا امر مهمی است که برخلاف وجود ظرفیت ها و امکانات موجود، اهداف عالیه در این بخش تحقق نیافته است.

وی از تهیه و تدوین برنامه های متنوع فرهنگی تحت عنوان پاسخ به شبهات و احکام شرعی، خنده حلال، کلام شهدا و بزرگان، احکام انیمیشنی، احکام ۲ دقیقه ای و کلیپ های تربیتی کوتاه در قالب مطالب کارشناسی خبر داد و تصریح کرد: از هفته آینده این برنامه ها به مرور در اختیار دبیران شورای فرهنگی برای ارائه به جامعه هدف از طریق کانالهای اجتماعی قرار می گیرد.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ سازی در حوزه فرهنگی و نماز و نقش مهم کارگروه فرهنگی و شوراهای اقامه نماز شرکت های گاز استانی در تحقق این مهم گفت: دستیابی به اهداف و مصوبات کارگروه فرهنگی و آموزشی؛ مستلزم ایجاد فضای پیشنهادی، انتقادی و بینابینی در بین کارکنان و تعامل، همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر متولیان امر؛ بلاخص امامان جماعات در جهت تحلیل، بررسی تهدیدات و آسیب های فرهنگی موجود کشور است.

حجت الاسلام حائری زاده از فعالیت ۳۲۰ روحانی در مجموعه شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: انجام فرایض الهی نقش مثبتی در حوزه های اعتقادی، انگیزشی و بهبود عملکرد کارکنان دارد و در این میان افزایش آگاهی و ارتباط اجتماعی روحانیون و ائمه جماعات و مجهز بودن به سلاح علمی؛ متناسب با موضوعات روز، پاسخگویی به شبهات و پیاده سازی امر مهم تبیین؛ مطابق با فرمایشات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)، از جایگاه ویژه و تاثیرگذاری برخوردار است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز با اعلام اینکه شرکت گاز استان زنجان جزو استانهای برتر کشور در بحت اقامه نماز است؛ از اقدامات حمایتی و فرهنگی مدیرعامل و فعالیت های شورای فرهنگی گاز زنجان که زمینه ساز همدلی و همکاری بیشتر سازمانی و رسیدن به اهداف کلان سازمانی می شود؛ قدردانی کرد.

در ادامه این نشست؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز با اشاره به اهمیّت همفکری و هم افزایی مدیران، مسئولین امر و کارکنان در تمامی زمینه ها؛ مخصوصاٌ مباحث فرهنگی که منجر به اجرای هر چه بهتر کارها در سایه مشورت و همفکری می شود؛ گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواده های ایشان، نظارت بر نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری؛ اقدام به تجمیع شورای اقامه نماز، شورای امر به معروف و نهی از منکر، کمیته عفاف و حجاب و بخش فرهنگی بسیج و امور ایثارگران؛ تحت عنوان کمیته شورای فرهنگی شده است که تعداد بیشتری از مدیران و کارشناسان گاز زنجان در جریان امورات هم قرار گرفته و با تشریک مساعی صورت گرفته؛ شاهد ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات بیشتری در امورات فرهنگی هستیم.

رحیم سلیمانی نژاد از عزم راسخ به منظور اجرایی سازی فرامین رهبر معظم انقلاب خبر داد و افزود: مولفه های جهاد تبیین، تحقق شعار سال و توجّه به امر جوانی جمعیّت و حمایت از خانواده به صورت ویژه  پیگیری می شود و در این زمینه گام های استواری برداشته شده و در حد اختیارات بودجه‌های لازم را در دستور کار قرار داده ایم.

وی برگزاری اردوهای خانوادگی، برنامه ها و مسابقات ورزشی، توجّه به ابعاد آموزشی و ورزشی کارکنان و توجّه به مناسبت های سال و برگزاری کارگاه های فرهنگی- آموزشی- قرآنی را از جمله فعالیت های اثربخشی عنوان کرد که به صورت مستمردر حال انجام و پیگیری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان اظهار داشت: مقوله فرهنگ یکی از مولفه های مهم در هر جامعه ای است و پیشبرد اهداف آن نیز نیازمند اهتمام همگانی است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه؛ برخی امور مربوط به مباحث فرهنگی و امور مربوط به روحانیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان نیز به بیان نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

  • تاریخ انتشار :
  • 7 آذر 1401
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s