سه شنبه, 18 اردیبهشت,1403

رنگ متن

در نیمه نخست امسال محقق شد: پاسخگویی پست امداد مکانیزه گاز زنجان به بیش از 13 هزار و 600 تماس مشترکین

در نیمه نخست امسال محقق شد: پاسخگویی پست امداد مکانیزه گاز زنجان به بیش از 13 هزار و 600 تماس مشترکین

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مرکز مکانیزه ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود، در ۶ ماهه نخست امسال؛ پاسخگوی ۱۳ هزار و ۶۰۱ مشترک زنجانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه با بکارگیری سامانه مکانیزه پست امداد و با یکپارچه سازی مدیریت امدادرسانی، خدمات گاز با کیفیت و حداقلِ زمان ممکن به همشهریان عرضه می شود: افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری؛ ۱۳ هزار و ۶۰۱ مشترک زنجانی با واحد پست امداد مکانیزه تماس تلفنی داشته اند.

وی با اعلام اینکه واحد پست امداد گاز زنجان به همراه ۳ خودرو؛درسه شیفت کاری به مشترکین زنجانی خدمات ارائه می‌کنند؛ ابراز کرد: با استفاده از این سامانه، بلافاصله پس از تماس مشترک با شماره ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز استان زنجان، علاوه بر شماره تلفن تماس گیرنده، آدرس وی را نیز در مرکز امداد این شرکت ثبت و پس از آن خدمات امدادرسانی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: خودروهای سیار امداد گاز زنجان در مناطق غرب، شرق و مرکز شهر مستقر بوده و با مجهز بودن به سامانه امداد مکانیزه؛ امکان شناسایی موقعیت حادثه بر اساس موقعیت مکانی خودرو ابلاغ و تمامی ارجاعات بی درنگ و بصورت اتوماتیک به تبلت های موجود در خودروها ارسال و در سریعترین زمان، امدادگر متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده دریافت پیام و ارائه خدمات به مشترکین است.

مهندس سلیمانی نژاد، تصریح کرد: بطور میانگین ۴۰تا۵۰ درصد تماسهایی که مردم با مرکز امداد  برقرار می کنند، پس از اعلام به خودروهای امدادی میبایست مجدداً از سوی امدادگران مرکز امداد، پیگیری  شود که با راه‌اندازی این سامانه تلفنی مجهز به ضبط مکالمات ، خودروهای امدادی موظف به پیگیری آن شده و به این صورت حجم زیادی از ترافیک تماس‌های تلفنی مشترکین مدیریت و روند  امدادرسانی با سرعت و دقت بهتری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پست امداد گاز به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در زمان بروز اتفاق، حادثه و یا درخواست راهنمایی درخصوص بکارگیری گاز طبیعی است؛ اظهار کرد: بیشترین علت تماس مشترکین گاز در نیمه نخست امسال؛ درخواست راهنمایی و مشاوره، اطلاع از قطعی گاز، نشتی گاز، استعلامات شهرداری وجمع آوری ادوات گازبوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: از تماس های گرفته شده با مرکز امداد این شرکت؛ ۳ هزار و ۲۵۰ تماس غیر عملیاتی و ۱۰هزار و ۳۵۱تماس؛ منجر به اعزام امداد خودرویی شده است.

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه در فصول سرد سال، این تماس‌ها با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه است که تمهیدات لازم از طرف گاز زنجان برای پاسخگوییِ مناسب و به هنگام وهمچنین انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است؛ تصریح کرد: شفافیت و ارائه خدمات بهینه؛ دستاوردی است که با دریافت گزارش های لحظه ای از کارکرد شیفت ها، نفرات و همچنین اقلام مصرفی و ریزکارکرد خودروها در سامانه مکانیزه صورت می گیرد که این امر موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین را فراهم کرده است.

وی اعلام کرد: مشترکین گاز می‌توانند درصورت افت فشارگاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.

  • تاریخ انتشار :
  • 18 آبان 1401
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم ه ...
1403/02/18
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برنامه‌های تدوین شده در کمیته بانوان شرکت گاز به‌منظور توان‌افزایی و بالندگی بیشتر زنان و خانواده شرکت گاز زنجان انجام می‌شود.
1403/02/18
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهتمام دولت به افزایش و جوانی جمعیت، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است ...
1403/02/17
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
s