چهار شنبه, 19 اردیبهشت,1403

رنگ متن

سنجش رضایت مشترکین؛ ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ بیش از 73 درصد از مشترکین زنجانی از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان رضایت دارند

سنجش رضایت مشترکین؛ ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛  بیش از 73 درصد از مشترکین زنجانی از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان رضایت دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از استمرار سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد گاز زنجان بر اساس نظامنامه شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: ۷۳.۳ درصد از مشترکین زنجانی در سال۱۴۰۰ از نحوه ارائه خدمات این شرکت رضایت داشته اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد با اعلام اینکه نظر سنجی؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف سازمان است؛ افزود: طرح نظرسنجی از ذینفعان؛ در ۷ حوزه ی شرکت ملی گاز ایران، نمایندگان جامعه، کارکنان، تامین کنندگان، مشترکین، همسایگان ادارات گاز و ایستگاه ها و مراجعان / متقاضیان؛ با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان انجام و مورد پایش قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مراجعین به عنوان یکی از برنامه‌های ایجاد تحول در نظام اداری جزو اولویت های نخست شرکت گاز استان زنجان است؛ ابراز کرد: با توجه به پیاده سازی تعالی سازمانی؛ طرح نظرسنجی از مشترکین به ۴ روش نمونه گیری خوشه ای، طبقه ای، هدفمند و تصادفی؛ متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان های استان انجام شده است تا تناسب تعداد نمونه ها در هر منطقه استان رعایت شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان؛ هدف از اجرای این طرح را بهبود کیفیت خدمات به مشترکین و ذینفعان اعلام کرد و گفت: گاز زنجان شرکتی خدمات رسان است که ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از مهمترین اهداف استراتژیک آن است.

مهندس سلیمانی نژاد با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر ۵ هزار و ۲۱۱ نفر از مشترکین در ۸ شهرستان استان زنجان؛ ۲۲ شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛ افزود: در این تحقیق؛ از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیزه های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع کسب شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان را بر عهده دارد؛ اظهار کرد: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان؛ از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و تصریح کرد: سرعت ارائه خدمات شرکت گاز به مشترکین، نحوه ارائه خدمات این شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌ها، کانال‌های ارتباطیِ مناسب‌تر برای اطلاع‌رسانی از دیدگاه مشترکین، نحوه اطلاع‌رسانی از قطعی گاز، مدت‌زمان برقراری مجدد در صورت بروز قطعی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان ادارات گاز در صورت مراجعه به اداره، نحوه پاسخگویی و دسترسی به کارکنان در صورت مراجعه به ادارات گاز در یک سال اخیر، میزان پایبندی شرکت گاز نسبت به قوانین و مقررات، میزان اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه ارائه خدمات و عملکرد دفاتر پیشخوان در ارائه خدمات از جمله موضوعاتی است که نظرات مشترکین عزیز را مورد بررسی و سنجش قرار داده است.

مهندس سلیمانی نژاد گفت: ارزش محصولات و خدمات شرکت گاز استان از دیدگاه مشترکین، نقش گاز در ارتقاء رفاه جامعه و حفظ محیط زیست استان از محورهای دیگری است که در این نظر سنجی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نحوه برقراری تماس با تلفن ۱۹۴ و راهنمایی مأموران، حضور به ‌موقع و مناسب مأموران امداد پس از تماس، عملکرد، آراستگی و نظم ظاهری، رفتار مأموران امداد و قرائت کنتور، دقت و صحت قرائت مأموران، ساعت مراجعه برای قرائت کنتور، توزیع به ‌موقع و مناسب قبض گاز، از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است؛ تصریح داشت: عملکرد شرکت در کاهش بروکراسی اداری، نحوه اقدام جهت رفع خرابی کنتور و رگلاتور یا ایستگاه گاز مشترکین صنعتی، تعمیر و نگهداری ایستگاه گاز و انجام کالیبراسیون دوره‌ای تجهیزات اندازه‌گیری از محورهایی است که عملکرد ماموران قرائت کنتور و امداد گاز زنجان را ارزیابی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه به معیار وفاداری مشتریان به عنوان یکی دیگر از موضوعات بررسی شده در این نظر سنجی اشاره کرد و افزود: میزان تمایل مشترکین در خصوص اطلاع رسانی به مراجع ذیصلاح در صورت مشاهده تخلف و یا نقص در سیستم گاز، صرفه‌جویی در مصرف گاز برای استمرار فعالیت‌های شرکت گاز، همراهی و ارائه پیشنهاد برای بهبود فعالیت‌های شرکت گاز، میزان اعتماد مشترکین و رضایت کل از عملکرد شرکت گاز در این نظرسنجی بررسی شده است.

مهندس سلیمانی نژاد ابراز کرد: برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین عزیز علاوه بر نظر سنجی سالانه؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)، تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، صندوق ارتباط با مدیرعامل؛ نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه قرار می دهیم.

گفتنی است شرکت گاز استان زنجان، فعالیّت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و واحد روابط عمومی با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها برقرار کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.

  • تاریخ انتشار :
  • 21 تیر 1401
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم ه ...
1403/02/18
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برنامه‌های تدوین شده در کمیته بانوان شرکت گاز به‌منظور توان‌افزایی و بالندگی بیشتر زنان و خانواده شرکت گاز زنجان انجام می‌شود.
1403/02/18
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهتمام دولت به افزایش و جوانی جمعیت، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است ...
1403/02/17
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
s