مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: یکصد دفتر فعال پیشخوان در سرتاسر استان؛ 21 خدمات الکترونیکی و حضوری به مشترکین محترم ارائه میدهند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان موسی احمدلو؛ گسترش درگاه های ارائه خدمات الکترونیکی به مردم را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این شرکت کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الکترونیکی وحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند که این خدمات از راه های دفاتر پیشخوان، سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی و سامانه خدمات پیامکی ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه با توجه به فراهم آمدن زیرساخت های لازم و گسترش اقدامات انجام یافته درحوزه دولت الکترونیک، از اول مرداد ماه 1400؛ گاز زنجان خدمات حضوری ارائه نمی کند؛ افزود: مشترکین عزیز در صورت عدم دسترسی به خدمات الکترونیکی این شرکت که بسیار آسان و سهل الوصول است؛می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم عزیز، گزارش خدمات حضوری و الکترونیکی ارائه شده به مشترکین در بخش های دفاتر پیشخوان، بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.
مهندس احمدلو اذعان داشت: کاهش هزینههای دولت، صرفهجویی در وقت و انرژی، کاهش فساد اداری و افزایش سطح آگاهی مردم، ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی، اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات، کاهش شکاف دیجیتال، گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخشهای دور افتاده، بهبود شرایط اقتصادی، کاهش شکاف دیجیتال بین بخشهای روستایی و شهری و فراهم کردن فرصتهای اقتصادی برای جوامع محروم از مزیت های مهم تحقق دولت الکترونیک است.