مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و اقدام سریع برای حل آنان در چارچوب قانون است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، موسی احمدلو افزود: با توجه به اهمیت اجرای مسئولیتهای اجتماعی و وظیفه ذاتی این شرکت در حل مشکلات شهروندان؛ گاز زنجان میزبان عموم مردم و مشترکین گاز طبیعی در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است که با این اقدام؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم.
وی با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها محسوب شده و خدمترسانی به ایشان در نظام جمهوری اسلامی ایران، توفیقی است که در جهت بررسی و رسیدگی به خواسته ها و مسائل آنان باید به نحو احسن صورت پذیرد؛ ابراز داشت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.
مهندس احمدلو با بیان اینکه اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری تشکیل می دهد؛ عنوان کرد: در ۳ ماهه نخست امسال ۳۳ ملاقات شونده در قالب ۱۱ جلسه ملاقات مردمی، با مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان دیدار کرده اند.
وی ادامه داد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان زنجان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های ۳۳۴۵۵۸۰۱ و ۳۳۱۴۶۳۰۰ و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل۳۳۴۶۳۴۰۰ هماهنگی لازم را انجام و یکشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند.