سه شنبه, 18 اردیبهشت,1403

رنگ متن

اپلیکیشن گاز را همین الان نصب کنید؛ از اول مرداد؛ ارائه خدمات حضوری گاز در زنجان ممنوع است

اپلیکیشن گاز را همین الان نصب کنید؛ از اول مرداد؛ ارائه خدمات حضوری گاز در زنجان ممنوع است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی خبرداد و تاکید کرد: با ارائه خدمات الکترونیکی؛ شهروندان برای دریافت خدمات گاز؛ دیگر به ادارات مراجعه نکنند؛ چرا که از اول مرداد؛ ارائه خدماتِ حضوری ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان موسی احمدلو با بیان اینکه مشترکین عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن؛ از خدمات الکترونیکی این شرکت بهره مند شوند؛ ابراز کرد: با توجه به گسترش اقدامات انجام شده در حوزه دولت الکترونیک، مشترکین می توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان زنجان، به آدرسwww.nigc-zanjan.ir نرم افزار اندرویدی این شرکت را دانلود و در صورت عدم دسترسی؛ به دفاتر پیشخوان خدمات مراجعه حضوری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: اپلیکیشن گاز زنجان قابل ‌نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه بوده و مشترکین محترم می‌توانند برای دریافت خدمات الکترونیکی و امکانات خدماتی بیشتر، به آدرسzanjan.artadata.ir مراجعه کنند.

مهندس احمدلو اظهار کرد: این نرم افزار؛ خدماتی مانند اعلام کارکرد کنتور، آخرین پرداختی های قبوض، نمایش آخرین بدهی مشترک، قبوض صادره از طرف شرکت گاز، مدیریت شماره اشتراک، دریافت پیام خدمات انجام شده، تغییر شماره موبایل برای یک اشتراک و ارتباط با وب سایت سامانه خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان را ارائه می دهد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

وی افزود: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و حفظ سلامت کارکنان و مراجعین و با در نظر گرفتن شیوه نامه ابلاغی شرکت ملی گاز و تصمیمات ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا را از روزهای ابتدایی مواجهه با این ویروس خطرناک آغاز واقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خود را با جدّیت و دقت در دستور کار قرار داده است.

مهندس احمدلو توجّه به موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی تا جای ممکن، اجرای الزامات کنترلی در زمینه بهداشت محیط، اختصاص تجهیزات حفاظت فردی من جمله ماسک، کنترل بهداشتی اماکن و در اختیار قرار دادن مواد ضد عفونی به مراجعان در کلیه ادارات تابعه شرکت گاز استان را از جمله این اقدامات بر شمرد و اعلام کرد: مراجعان و کارکنان از جمله گروه‌هایی هستند که در معرض خطر و ریسک بالا قرار دارند و از این رو، تا حدّ توان تلاش کرده‌ایم تا حمایت‌های لازم را از این عزیزان به عمل آوریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان با تاکید بر پیگیری درخواست ها بصورت غیرحضوری؛ از مردم شریف استان خواست؛ برای دریافت خدمات گاز از مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز در سطح استان خودداری کنند.

  • تاریخ انتشار :
  • 15 تیر 1400
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم ه ...
1403/02/18
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برنامه‌های تدوین شده در کمیته بانوان شرکت گاز به‌منظور توان‌افزایی و بالندگی بیشتر زنان و خانواده شرکت گاز زنجان انجام می‌شود.
1403/02/18
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهتمام دولت به افزایش و جوانی جمعیت، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است ...
1403/02/17
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
s