سه شنبه, 18 اردیبهشت,1403

رنگ متن

تشریح اقدامات گاز زنجان؛ تلاشی جمعی در عمل به مسئولیت ‌اجتماعی

تشریح اقدامات گاز زنجان؛ تلاشی جمعی در عمل به مسئولیت ‌اجتماعی

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: توسعه گازرسانی با بهره مندی ۲/۹۶ درصدی خانوارهای شهری و روستایی استان که بالاتر از نُرم کشوری است؛ نمایانگر تلاشی جمعی در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ موسی احمدلو با اعلام اینکه در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی؛ ارزش افزایی برای ذینفعان از مهم ترین اهداف این شرکت است؛ افزود: گستردگی شبکه گاز و توسعه گازرسانی برای اتصال ۲/۹۶ درصدی خانوارهای شهری و روستایی استان به شبکه گازکشور؛ افتخار ارزشمندی است که در سایه همت و تلاش کارکنان خدوم گاز زنجان شکل گرفته است.

وی ابراز داشت: اتصال به این شبکه عظیم با بهره مندی۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۴/۸۸ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی، مسئولیت اجتماعی ما را در قبال جامعه، سنگین تر می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر گاز زنجان ۵۹۳ کیلومتر خطوط انتقال، نزدیک به ۷ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی و ۱۹۴ هزارانشعاب گاز تحت پوشش گازرسانی قرار داده است که با این اقدامات به ۳۶۵ هزار و ۵۵ مصرف کننده خانگی، تجاری عمده و صنعتی، خدمات ارائه می کنیم.

مهندس احمدلو با بیان اینکه در حال حاضر مسئولیت بیشتری در قبال پایداری گاز و ارائه هر چه بهتر خدمات گازرسانی برای مردم شریف استان داریم؛ افزود: باید تلاش کنیم تا انرژی پاک گاز که بطور گسترده در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استفاده می شود، بهترین شکل ممکن و بهینه ترین نوع مصرف باشد، تا محیطی پاک و سالم داشته باشیم.

وی به تشریح دیگر اقدامات و عملکرد گاز زنجان درحوزه مسئولیت اجتماعی پرداخت و اذعان داشت: این شرکت در راستای ابلاغیه ستاد شرکت ملی گاز ایران در خصوص دستورالعمل گزارش دهی مسئولیت اجتماعی نسبت به تدوین نظامنامه و ایجاد کارگروه مسئولیت اجتماعی در زیرشاخه کمیته رهبری سیستم تعالی سازمانی اقدام کرده و همگام با سایر شرکت‌های تابعه در صدد شناسایی نیازها و انتظارات ذینفعان، اعم از درون و برون سازمانی است.

احمدلو گفت: تعامل منطقی و مناسب با ذینفعان، صیانت از محیط زیست، مشتری مداری، ارائه خدمات مستمر به مشتریان با رعایت الزامات صیانت از کرامت انسانی و ترویج فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی؛ به عنوان ماموریت گاز زنجان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در موضوع گزارش دهی؛ مسئولیت اجتماعی، مسئولیت اقتصادی، قانونی،اخلاقی وانسان دوستانه، مسئولیت در قبال کارکنان و مشتریان، مسئولیت در قبال جوامع محلی و محیط زیست مدنظر بوده است؛ اظهار کرد: در فعالیتهای صورت گرفته باهدف ارزش افزایی برای ذینفعان؛ می توان به گازرسانی به روستاها ومناطق محروم، راه اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه ها به عنوان گامی مهم درمسیرکمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی، صرفه جویی های اقتصادی و فراهم سازی زمینه تولید برق بیشتر، توسعه برنامه های زیست محیطی فضای سبز، کاشت نهال،ارائه آموزش های مستمر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در استان، توسعه برنامه های کارآموزی و پژوهشی با همکاری دانشگاه ها،برگزاری چندین مانورمشترک با سایرسازمان ها، خرید هدایا از تولیدکنندگان صنایع دستی استان، توسعه برنامه های خیریه و حمایت مالی از برخی ورزش های همگانی، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه از توجه به ارائه چهارچوبی برای مدیریت ریسک ها و فرصت های ایمنی و بهداشت شغلی خبر داد و گفت: دست یابی به سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، ایجاد محیط کاری ایمن و سالم با حذف خطرات و به حداقل رساندن ریسک ها با در نظر گرفتن شاخص های پیشگیرانه و حفاظتی؛ اقداماتی است که منجر به بهبود عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی در گاز زنجان شده است.

احمدلو با اعلام اینکه با توجه جدی به نیازهای اطلاع رسانی و آموزش به مشتریان از طریق ورودی های مختلفی چون آنالیز حوادث مشترکین، نظر سنجی، پیشنهادات، اقدامات چشمگیری در استان صورت گرفته است؛ افزود: حضور مستمر در رسانه‌ها باهدف ارائه آموزش های مستمر و آموزش به مشتریان با پخش انیمیشن مصرف ایمن و بهینه از صدا و سیمای مرکز زنجان، اجرای طرح همیار گاز برای ۱۱ سال متوالی و تحت پوشش قرار دادن ۱۴۰ هزار دانش آموز مقطع ۵ ابتدایی، آموزش دهیاران، آموزش از طریق توزیع اقلام فرهنگی و پوستر در نمایشگاه ها با هدف توجه به آموزش گسترده مردم؛ از دیگر اقدامات ارزنده‌ گاز زنجان در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

وی همچنین از فراهم کردن شرایط لازم برای گفتگوی دوسویه با مشتریان خبر داد و گفت: ایجاد کانال های ارتباطی مانند ارتباط مستقیم و رو در رو با مسئولین شرکت، سامانه های الکترونیکی، تلفن گویا، پیامک، ایمیل، تعامل با مردم از کانال صدا و سیما، روزنامه ها، خبرگزاریها، مجلات، ایجاد میز خدمت و دریافت نظرات و شکایات از طریق وب سایت، حضوری، تلفنی، از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهارکرد: همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری زنجان و انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی، پشتیبانی از کادر درمان با مشارکت فعال در رعایت اصول بهداشت در شرکت و تأکید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت رفت‌ و آمدهای غیرضروری و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان، ایجاد سامانه دریافت هزینه گازبهای مصرفی، اعلام رقم کنتور گاز و تسویه حساب آنلاین، حمایت فنی و مهندسی و مشاوره ای از پیمانکاران، تدوین تفاهم نامه با سازمان فنی حرفه ای کشور و استان برای تعریف آموزش و کد شغل های مربوطه برای پیمانکاران، برگزاری دوره و سمینارهای مختلف در حوزه خانواده و سلامت با اساتید برجسته به صورت آنلاین، از دیگر مواردی است که در این راستا، انجام شده است.

احمدلو افزود: همکاری کارکنان شرکت در درقالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به اقشارآسیب‌دیده و توزیع بسته های معیشتی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی در پایان از دریافت لوح تقدیر پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت توسط گاز زنجان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را نه تنها در مسیر بالندگی فعالیت های این شرکت و عمل به تکالیف سازمانی  به کار می بندیم؛ بلکه با توسعه مسئولیت های اجتماعی به وظیفه انسانی خود عمل می کنیم و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

  • تاریخ انتشار :
  • 17 اسفند 1399
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم ه ...
1403/02/18
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برنامه‌های تدوین شده در کمیته بانوان شرکت گاز به‌منظور توان‌افزایی و بالندگی بیشتر زنان و خانواده شرکت گاز زنجان انجام می‌شود.
1403/02/18
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهتمام دولت به افزایش و جوانی جمعیت، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است ...
1403/02/17
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
s