دوشنبه, 30 دی,1398

در شش ماهه نخست سال 98 محقق شد: برگزاری بیش از 15 هزار و630 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان زنجان

در شش ماهه نخست سال 98 محقق شد: برگزاری بیش از 15 هزار و630 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان زنجان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه افزایش رشد علمی و پرورش قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت؛ از مهم ترین اهداف و برنامه های اجرایی گاز زنجان است؛ گفت: این برنامه ها در سایت آموزش زنجان و یا از طریق اعزام همکاران به شرکت های گاز استانی همجوار یا سایر مراکز آموزشی معتبر و همچنین استفاده از ظرفیت های  موجود در سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز  بوده است.
وی بهبود عملکرد، توسعه شایستگی های منابع انسانی در راستای خط مشی شرکت و آشنا سازی کارکنان جدید با اهداف سازمان را از مهم ترین اهداف واحد آموزش شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در مسیر شغلی خود به منظور متناسب ساختن دانش، مهارت و بینش خود با نیازهای شغلی مورد تصدی اعلام داشت: برگزاری دوره های HSE با 6 هزار و 681 نفر ساعت و در رتبه بعد دوره های اداری مالی با 4 هزار و 734 نفر ساعت آموزش، بیشترین نفر ساعت آموزش را تا پایان شهریورماه به خود اختصاص داده است.
مهندس احمدلو همچنین از پیشرو بودن شرکت گاز استان زنجان در تجهیز و راه اندازی سایت کارگاهی مهارتهای فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: گاز زنجان افتخار دارد با انتقال تجربیات کسب شده به سایر شرکت های گاز استانی در خصوص ارائه آموزش های مربوط به پیمانکاران از طریق این سایت در این امر مهم قدمی موثر  بردارد.
وی استفاده از ظرفیت موجود در سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز  که  در آن دوره های آموزشی بارگذاری شده و به صورت فصلی برای کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم برگزار می شود را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این واحد عنوان کرد و افزود: در راستای تعامل صنعت با دانشگاه نیز از خدمات 22 کارآموز در قالب620 نفر ساعت کار آموزی در واحدهای مختلف شرکت استفاده شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: اعزام خبرگان این شرکت جهت حضور  در جلسات کارگروه تدوین استاندارد آموزشی که در محل مرکز آموزش ستاد شرکت ملی گاز و شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شده است  از دیگر اقدامات انجام شده  طی 6 ماه گذشته می باشد  .
مهندس احمدلو برگزاری دوره آموزشی مهارتهای زندگی با رویکرد مهارت تاب آوری با تدریس یکی از اساتید به نام در این حوزه و همچنین دوره های آموزشی  اخلاق حرفه ای کارگزاران ، راهبردهای فرهنگی امام راحل(ره)  و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و روابط شاد در محیط کار و خانواده  به صورت E-Learning را از مهمترین برنامه های آموزشی در راستای ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع، سلامت اداری، تحول اداری و حقوق شهروندی در بین کارکنان اعلام کرد .
وی در پایان با بیان اینکه واحد آموزش تمام تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر اهداف شرکت و خدمات به کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان به کار بسته است از واحد آموزش قدردانی کرد.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
مشارکت بیش از 83 درصدی مشترکین گاز استان زنجان در طرح حذف قبوض کاغذی گاز
شرکت گاز استان زنجان در جهت اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز در مدت یک ماه توانسته است، اطلاعات بالغ بر 286 هزار و 601 مشترک خود را دریافت کند
1398/10/28
تعداد مشترکین گاز زنجانی از مرز 340 هزار مصرف کننده؛ گذشت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با همت کارکنان خدوم این شرکت؛ توفیق ارائه خدمت به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی را در استان داریم.
1398/10/16
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: دانش آموزان زنجانی بازوانی توانمند در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان
یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان، فرهنگ سازی عمومی برای آشنایی مشترکین با خطرات احتمالی گاز طبیعی است که در این میان دانش آموزان؛ نقشی مهم و کاربردی ایفا می کنند.
1398/10/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: پیمانکاران و تامین کنندگان کالا از این پس برای انجام مناقصات، استعلامات و مزایده ها؛ از طریق سامانه "ستاد" ثبت نام و مشارکت کنند
با راه اندازی سامانه "ستاد"، انجام کلیه مناقصات، استعلامات و مزایده ها در شرکت گاز استان زنجان از طریق این سامانه انجام می گیرد.
1398/10/04
هم راستایی توانمندیها و تلاش برای ارائه خدمات به مشترکین با بالاترین کیفیت؛ در سایه همت کارکنان جوان گاز زنجان
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور سه روزه خود؛ فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان زنجان را مورد ارزیابی قرار دادند.
1398/09/27
رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: به منظور دریافت نیازها و انتظارات مشترکین زنجانی؛ کانال های ارتباطی متعددی طرح ریزی و در اختیار ذینفعان این شرکت قرار داده شده است.
1398/09/27
دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های HIV و آنفولانزا در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد
رعایت اصل خود مراقبتی و اصول بهداشتی اولیه؛ مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا بهHIV و آنفولانزا محسوب می‌شود که افراد با مدنظر قرار دادن آن می‌توانند از ابتلا به این بیماری ها مصون بمانند. دوره آ ...
1398/09/27
کسب امتیـاز 95 توسـط گـاز زنجـان؛ نتیجـه ارزیابی عملکـرد سـال 97 دستگـاه های اجـرایی و نهادهـای عمومی استان
گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب؛ امتیاز 95 را بین 52 دستگاه اجرایی استان کسب کرد. گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و ح ...
1398/09/27
s