دوشنبه, 30 دی,1398

در پی تلاش و پیگیریهای مستمر نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی؛ شرکت گاز استان زنجان تقدیرنامه چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را کسب کرد

در پی تلاش و پیگیریهای مستمر نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی؛ شرکت گاز استان زنجان تقدیرنامه چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مدیرعامل این شرکت از اهتمام گاز زنجان نسبت به مسئولیت های اجتماعی در کنار دیگر اهداف و برنامه های استراتژیک خود خبر داد و گفت: تحقق این مسئولیت ها در جهت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین  بهینه سازی مصرف انرژی از اهداف این شرکت در تعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی است که سبب توان افزایی و بهبود زندگی می گردد.
مهندس موسی احمدلو به عوامل تاثیرگذار در مسئولیت پذیری اجتماعی اشاره کرده و افزود: دریافت، توزیع پایدار و ارائه مستمر گاز طبیعی به مشتریان با رعایت الزامات، استانداردها و قوانین مربوطه با تاکید بر نظام شایسته سالاری، صیانت از کرامت انسانی، مشتری مداری، تعامل منطقی و مناسب با ذینفعان، بهره وری فرآیندهای عملیاتی، صیانت از محیط زیست و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از گاز طبیعی به عنوان مهم ترین ماموریت گاز زنجان در مسئولیت های اجتماعی است.
وی تصریح داشت: مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان در 4 شاخص عمومی، مسئولیت کارکنان- مشتریان، جوامع محلی و محیط زیست تقسیم بندی و اجرا می شود.
وی با بیان اینکه مسئولیت های اجتماعی شرکت ها یا CSR نه تنها هزینه محسوب نمی شود؛ بلکه می بایست یک سرمایه گذاری بلند مدت به شمار آید؛ افزود:یکی از راه های پیشبرد مسئولیت های اجتماعی توجّه به توانمندسازی و ارتقاء مهارتهای مردم و کارکنان است که گاز زنجان با اجرای برنامه استقرار نظام مدیریت استراتژیک؛ نسبت به شناسایی ذینفعان کلیدی و طبقه بندی آنها و سپس شناسایی انتظارات آنها اقدام کرده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان نشان کرد: بر اساس هدف گذاری ها، برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته موفق به اخذ مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت -ISO 9001- 2015، استاندارد سیستم مدیریت محیطی-ISO 14001- 2015، سیستم ایمنی و بهداشت شغلی -OHSAS 18001:2007 سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست-HSE- MSسیستم مدیریت کیفیت، پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان -ISO 10004- 2012، سیستم مدیریت شکایت مشتریان -ISO 10002- 2014،  سیستم مدیریت انرژی-ISO 50001- 2011، شده ایم که شرکت گاز استان زنجان برای دریافت آنها برنامه ریزی مدون انجام داده و این موفقیت ها حاصل زحمات، جدیّت، تلاش و مشارکت مؤثر همه همکاران تلاشگر این شرکت است.
مهندس احمدلو همچنین کسب جایگاه 10 شرکت برتر گاز استانی را به عنوان چشم انداز شرکت گاز استان زنجان تا سال 1404 عنوان کرد. 

نظر شما چیست
آخرین اخبار
مشارکت بیش از 83 درصدی مشترکین گاز استان زنجان در طرح حذف قبوض کاغذی گاز
شرکت گاز استان زنجان در جهت اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز در مدت یک ماه توانسته است، اطلاعات بالغ بر 286 هزار و 601 مشترک خود را دریافت کند
1398/10/28
تعداد مشترکین گاز زنجانی از مرز 340 هزار مصرف کننده؛ گذشت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با همت کارکنان خدوم این شرکت؛ توفیق ارائه خدمت به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی را در استان داریم.
1398/10/16
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: دانش آموزان زنجانی بازوانی توانمند در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان
یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان، فرهنگ سازی عمومی برای آشنایی مشترکین با خطرات احتمالی گاز طبیعی است که در این میان دانش آموزان؛ نقشی مهم و کاربردی ایفا می کنند.
1398/10/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: پیمانکاران و تامین کنندگان کالا از این پس برای انجام مناقصات، استعلامات و مزایده ها؛ از طریق سامانه "ستاد" ثبت نام و مشارکت کنند
با راه اندازی سامانه "ستاد"، انجام کلیه مناقصات، استعلامات و مزایده ها در شرکت گاز استان زنجان از طریق این سامانه انجام می گیرد.
1398/10/04
هم راستایی توانمندیها و تلاش برای ارائه خدمات به مشترکین با بالاترین کیفیت؛ در سایه همت کارکنان جوان گاز زنجان
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور سه روزه خود؛ فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان زنجان را مورد ارزیابی قرار دادند.
1398/09/27
رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: به منظور دریافت نیازها و انتظارات مشترکین زنجانی؛ کانال های ارتباطی متعددی طرح ریزی و در اختیار ذینفعان این شرکت قرار داده شده است.
1398/09/27
دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های HIV و آنفولانزا در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد
رعایت اصل خود مراقبتی و اصول بهداشتی اولیه؛ مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا بهHIV و آنفولانزا محسوب می‌شود که افراد با مدنظر قرار دادن آن می‌توانند از ابتلا به این بیماری ها مصون بمانند. دوره آ ...
1398/09/27
کسب امتیـاز 95 توسـط گـاز زنجـان؛ نتیجـه ارزیابی عملکـرد سـال 97 دستگـاه های اجـرایی و نهادهـای عمومی استان
گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب؛ امتیاز 95 را بین 52 دستگاه اجرایی استان کسب کرد. گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و ح ...
1398/09/27
s