یکشنبه, 24 آذر,1398

در پی تلاش و پیگیریهای مستمر نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی؛ شرکت گاز استان زنجان تقدیرنامه چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را کسب کرد

در پی تلاش و پیگیریهای مستمر نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی؛ شرکت گاز استان زنجان تقدیرنامه چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مدیرعامل این شرکت از اهتمام گاز زنجان نسبت به مسئولیت های اجتماعی در کنار دیگر اهداف و برنامه های استراتژیک خود خبر داد و گفت: تحقق این مسئولیت ها در جهت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین  بهینه سازی مصرف انرژی از اهداف این شرکت در تعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی است که سبب توان افزایی و بهبود زندگی می گردد.
مهندس موسی احمدلو به عوامل تاثیرگذار در مسئولیت پذیری اجتماعی اشاره کرده و افزود: دریافت، توزیع پایدار و ارائه مستمر گاز طبیعی به مشتریان با رعایت الزامات، استانداردها و قوانین مربوطه با تاکید بر نظام شایسته سالاری، صیانت از کرامت انسانی، مشتری مداری، تعامل منطقی و مناسب با ذینفعان، بهره وری فرآیندهای عملیاتی، صیانت از محیط زیست و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از گاز طبیعی به عنوان مهم ترین ماموریت گاز زنجان در مسئولیت های اجتماعی است.
وی تصریح داشت: مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان در 4 شاخص عمومی، مسئولیت کارکنان- مشتریان، جوامع محلی و محیط زیست تقسیم بندی و اجرا می شود.
وی با بیان اینکه مسئولیت های اجتماعی شرکت ها یا CSR نه تنها هزینه محسوب نمی شود؛ بلکه می بایست یک سرمایه گذاری بلند مدت به شمار آید؛ افزود:یکی از راه های پیشبرد مسئولیت های اجتماعی توجّه به توانمندسازی و ارتقاء مهارتهای مردم و کارکنان است که گاز زنجان با اجرای برنامه استقرار نظام مدیریت استراتژیک؛ نسبت به شناسایی ذینفعان کلیدی و طبقه بندی آنها و سپس شناسایی انتظارات آنها اقدام کرده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان نشان کرد: بر اساس هدف گذاری ها، برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته موفق به اخذ مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت -ISO 9001- 2015، استاندارد سیستم مدیریت محیطی-ISO 14001- 2015، سیستم ایمنی و بهداشت شغلی -OHSAS 18001:2007 سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست-HSE- MSسیستم مدیریت کیفیت، پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان -ISO 10004- 2012، سیستم مدیریت شکایت مشتریان -ISO 10002- 2014،  سیستم مدیریت انرژی-ISO 50001- 2011، شده ایم که شرکت گاز استان زنجان برای دریافت آنها برنامه ریزی مدون انجام داده و این موفقیت ها حاصل زحمات، جدیّت، تلاش و مشارکت مؤثر همه همکاران تلاشگر این شرکت است.
مهندس احمدلو همچنین کسب جایگاه 10 شرکت برتر گاز استانی را به عنوان چشم انداز شرکت گاز استان زنجان تا سال 1404 عنوان کرد. 

نظر شما چیست
آخرین اخبار
دست یابی به استراتژی دانش، خبرگان دانشی و دانش به روز رسانی شده در سایه اجرای الگوی تعالی سازمانی در گاز زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: تعالی سازمانی الگویی ایده آل برای رشد و ارتقاء سازمان از طریق شناسایی نقاط قوت و فرصت های قابل بهبود است.
1398/08/11
در شش ماهه نخست سال 98 محقق شد: برگزاری بیش از 15 هزار و630 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان زنجان
واحد آموزش گاز زنجان در شش ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۶۳۲ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد تا یک هزار و ۱۲۸ نفر از کارکنان رسمی و پیمانی با حضور در ۵۶ دوره مختلف تخصصی و عمومی؛ آموزش های لازم را دریافت ...
1398/07/28
در پی تلاش و پیگیریهای مستمر نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی؛ شرکت گاز استان زنجان تقدیرنامه چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را کسب کرد
با برگزاری چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، مدیرعامل شرکت IOEC و رییس شورای سیاستگذاری همایش و مشاور اجتماعی وزیر نفت و دبیر این همایش؛ از عملکرد گاز زنجان به دلیل "تدوین و ارائه گزارش عملک ...
1398/07/17
آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکین زنجانی؛ زنجانی ها در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز بهاء هم اکنون در این استان آغاز شده است؛ گفت: از ابتدای آذر امسال صورتحساب مشترکین گاز در زنجان همگام با اجرای این طرح ملی در کشور به ...
1398/07/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در نشست صمیمی با کارکنان عنوان کرد:
آمادگی کامل گاز زنجان برای مواجهه با فصول سرد سال در استان مهندس احمدلو از کارکنان خدوم گاز زنجان خواست با برنامه ریزی ها و ایجاد زیرساختهای مناسب در شش ماهه دوم سال؛ با حداکثر توان آماده ارائه هر چه ...
1398/07/08
مدیر عامل در نشست صمیمی با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در گاز زنجان: هر کار و تلاشی که در راه خدمتگزاری انجام می دهیم در برابر ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران و خانواده معظم شهدا؛ ذره ای بیش نیست
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیر عامل گاز زنجان با خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان شاغل در گاز زنجان قدردانی کرد و گفت: واقعیتی انکار ناپذیر است که تلاش و کوشش ما در راه خدمتگزاری به ملت شریف ایر ...
1398/07/08
کوشش مستمر در ترسیم و تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای عملکردی در گاز زنجان؛ برگزاری بیش از 40 جلسه توسط کمیته های تعالی سازمانی در شش ماهه نخست امسال
در راستای اجرایی شدن برنامه ارزیابی تعالی سازمانی به عنوان فرایندی برای افزایش توانمندی کارکنان گاز زنجان؛ در شش ماهه نخست سال ۹۸؛ بیش از ۴۰ جلسه توسط کمیته های تعالی سازمانی برگزار شده است.
1398/06/25
564 روستای استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره مندی ۵۶۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
1398/06/11
s