رئیس واحد: آقای فرخ دینیان
تلفن: 33146200
دبیرخانه طرح تکریم: 33146290
توسعه و ترویج فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
بررسی موانع موجود و تدوین راه کارهای مناسب جهت رفع آنها
اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق برشور، کتاب راهنما و تابلوهای راهنما
نصب العین قرار دادن منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
بازنگری، اصلاح و مهندسی مجدد روش های انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم
شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات در واحد
بازرسی از قسمت های مختلف واحد و تهیه گزارش در صورت بروز مشکل و هماهنگی سریع جهت رفع آن
بررسی و سنجش مستمر میزان رضایت مندی مردم از نحوه ارائه خدمات از طریق فرم های نظرسنجی
جمع بندی فرمهای نظرسنجی به صورت ماهانه و ارائه نتایج آنان به مدیریت واحد و ستاد طرح تکریم ارباب رجوع
ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور تشویق کارکنان و برخورد با کارکنان خاطی در رابطه با تکریم ارباب رجوع
برگزاری کلاس های آموزش طرح تکریم برای کارکنان واحد با هماهنگی ستاد اجرایی طرح تکریم و روسای واحدها
برقراری ارتباط مستمر با ستاد طرح تکریم ارباب رجوع و ارسال گزارش عملکرد به صورت سالانه/ 96/09/20