جمعه, 07 اردیبهشت,1403

رنگ متن

همزمان با هفته دولت و در جمع اهالی روستای آقبلاغ خدابنده صورت گرفت: افتتاح و کلنگ زنی 32 طرح گازرسانی روستایی و افتتاح 41 واحد صنعتی – تولیدی با حضور استاندار زنجان

همزمان با هفته دولت و در جمع اهالی روستای آقبلاغ خدابنده صورت گرفت: افتتاح و کلنگ زنی 32 طرح گازرسانی روستایی و افتتاح 41 واحد صنعتی – تولیدی با حضور استاندار زنجان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ طرح گازرسانی به 41 واحد صنعتی – تولیدی و 15روستای استان افتتاح و عملیات اجرایی 17 پروژه گازرسانی روستایی دیگر با حضور استاندار، ائمه جمعه شهرهای قیدار و سجاس، مدیر عامل شرکت گاز و برخی مدیران و مسئولان اجرایی استان به بهره برداری رسید.
در این مراسم اسداله درویش امیری استاندار زنجان در جمع اهالی روستای آقبلاغ از توابع بخش سجاس‌رود شهرستان خدابنده، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: با یاری خداوند متعال؛ رهنمودهای داهیانه امام راحل و به برکت خون شهدا؛ به نعمت عظیم پیروزی انقلاب اسلامی ایران نائل شدیم و ملت غیور ایران اسلامی؛ در عمر 40 ساله انقلاب؛ بحرانهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی را با افتخار پشت سر گذاشته است تا امروز شاهد عزت و عظمت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی با اشاره به وجود 910 روستای دارای سکنه در استان زنجان، افزود: تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوند و تا سال ۹۸ نیز هیچ روستای دارای جمعیت بالای۲۰ خانوار استان؛ بدون گاز نمی مانند.
استاندار زنجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مردم بویژه روستائیان عزیز از برکات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است؛ خاطرنشان کرد: هیچ مدیری نباید در قبال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم منتی سر آن‌ها بگذارد.
در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اختصاص و صرف هزینه ای بیش از 35 میلیارد و 578 میلیون تومان اعتبار برای طرح های گازرسانی هفته دولت سال 97 خبر داد.
مهندس موسی احمدلو با اشاره به افتتاح 15 طرح گازرسانی روستایی با صرف هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و 749 میلیون تومان اعتبار؛ افزود: با این اقدام؛ یک هزار و861 واحد مسکونی روستایی به شبکه گازرسانی متصل شده و شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان به 505 روستا با درصد بهره مندی 78.9 درصد افزایش می یابد.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 17 طرح گازرسانی روستایی خبر داد و تصریح داشت: با برآورد هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد و 762 میلیون تومان اعتبار؛ عملیات اجرایی گاز رسانی برای یک هزار و 418 واحد مسکونی روستایی آغاز شد. 
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اعلام اینکه پس از افتتاح طرح های گاز رسانی روستایی در هفته دولت؛ 100 روستای دیگر استان با جمعیت 11 هزار و 510 خانوار جزو برنامه های در دست اجرای شرکت گاز استان زنجان است؛ افزود: با بهره برداری از این روستاها نیز؛ درصد پوشش خانوار بهره مند روستایی استان به 89.7 درصد فزایش می یابد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افتتاح طرح های گازرسانی به 41 واحد صنعتی و مجتمع های مسکونی را از دیگر اقدامات گاز زنجان در هفته دولت اعلام کرد و تصریح داشت: در این راستا بودجه ای بیش از 6 میلیارد و 67 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
مهندس احمدلو مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: اجرای عملیات خطوط انتقال گاز در نقاط مختلف استان برای تقویت و تکمیل زیر ساخت های گاز به شهر ها، روستاها و صنایع، پیگیری اجرا و تحقق کامل مصوبات هیات دولت در زمینه گازرسانی به روستاها در قالب اعتبارات بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه سال 93 و جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های میان تقطیر در صنایع عمده استان از جمله مهمترین برنامه های این شرکت در سال حمایت از کالای ایرانی است. 

  • تاریخ انتشار :
  • 6 شهریور 1397
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s