شنبه, 15 اردیبهشت,1403

رنگ متن

دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

 

آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در جریان آیین نوروزی دیدار وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت، معاونان و مدیران عامل شرکت‌های اصلی تابع وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، سال ۱۴۰۲ برای کارکنان صنعت نفت سالی پر تلاش بود. در جریان سردترین روزهای سال که در سال‌های گذشته کم‌سابقه بود، با پشتکار و همت کارکنان صنعت نفت، تأمین گاز بخش خانگی با کمترین مشکل سپری شد؛ ضمن آن‌که با برنامه‌ریزی‌های وزارت نفت دولت سیزدهم، روند توسعه طرح‌های عظیم وزارت نفت شتاب گرفت.

اوجی در روزهای نخست آغاز سال نو در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که گروه نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی بیش از ۲۰ درصد و بالاترین رقم رشد اقتصادی را تجربه کرد و برای این دستاورد از همکارانم در صنایع نفت و گاز قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌هایی از پیش ‌تعیین شده از جمله تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، جهشی مطلوب در مسیر جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل خواهیم داشت.

وی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳ گفت: کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای مشعل میدان‌های نفتی غرب کشور در منطقه دهلران به‌زودی با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر نفت درباره برداشت از میدان‌های نفتی و گازی مشترک نیز با اشاره به این‌که در این زمینه به اعداد و ارقام‌ خوبی دست یافته‌ایم، تأکید کرد: در دولت سیزدهم حدود ۵۰ میلیون مترمکعب از میدان‌های گازی مشترک و حدود ۷۵ هزار بشکه از میدان‌های نفتی مشترک افزایش برداشت داشته‌ایم.

بر پایه این گزارش، وزارت نفت با تدبیر، کار جهادی و تکیه بر توان داخلی توانست در سال ۱۴۰۲ با تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام و برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و مهار تورم نقش بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته‌ باشد. با توجه به این‌که سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری سال «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شد، همه دستگاه‌های اجرایی توان خود را برای رونق تولید و در نتیجه کاهش تورم کشور به‌کار گرفتند.

شایان ذکر است، از میان همه دستگاه‌ها، وزارت نفت در دولت سیزدهم توانست با تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام و برنامه‌ریزی برای افزایش تولید، نقش بسزایی در افزایش تولید و مهار تورم داشته باشد.

  • تاریخ انتشار :
  • 18 فروردین 1403
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
معاون وزیر نفت تأکید کرد: اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور
معاون وزیر نفت تأکید کرد:  اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور مجید چگنی با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکین با اولویت ابربدهکاران؛ وصول مطالبات را اقدامی مهم در راستای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی برشمرد.
1403/02/08
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
s