شنبه, 15 اردیبهشت,1403

رنگ متن

برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است

برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز  زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدیدات در حفظ و پایداری جریان گاز لازم و ضروری است.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته 83 مورد مانور میدارنی و دور میزی در سطحB و C با پیش فرض‌ها و سناریوهای مختلف توسط شرکت گاز استان زنجان اجرا شد.

وی ارتقاء آمادگی و هماهنگی با سایر واحدهای عملیاتی شرکت، ارتقاء هماهنگی ما بین شرکت گاز استان زنجان با سایرادارات و ارگان‌ها و هشدار اهمیّت آمادگی مواجهه در برابر اقدامات خرابکارانه را از جمله اهداف برگزاری مانورها خواند و افزود: در مانورهای اجرا شده در سال گذشته 435 نفر از پرسنل ستاد و ادارات گاز شهرستانی استان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: عمده مانورهای انجام شده در سال گذشته با پیش فرض سیل، زلزله، افت فشار و قطع گاز، قطع برق اضطراری، صدمه به خط تغذیه، دورمیزی، تعمیر علمک، تعمیر ایستگاه و رفع افت فشار، خنثی سازی مرکاپتان، فراخوان ساعت صفر، مهار آتش و بلوک بندی برگزارشده است.

سلیمانی ‌نژاد با بیان اینکه با اجری مانورهای مختلف می‌توان به ارزیابی نقاط قوت و ضعف تیم‌های عملیاتی در نحوه همکاری و هماهنگی بین تیم‌های عملیاتی در اجرای هرچه بهتر مانورها پرداخت، خاطر نشان کرد: اداره تمامی فعالیت‌ها از قبیل پیش بینی، پیشگیری، کاهش خسارت و ایجاد آمادگی و مقابله با تهدیدات، برآورد میزان کمبودها و نیازهای آموزشی، نیروی انسانی، تجهیزات و غیره و حصول اطمینان از عملکرد صحیح طرح ها و روش‌های مدیریت بحران در شرایط واقعی از دستاوردهای اجرای مانور است که زمینه ساز مدیریت بهتر و منسجم تر تیم‌های عملیاتی را در برخورد با بحران‌ها است.

  • تاریخ انتشار :
  • 3 اردیبهشت 1403
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
معاون وزیر نفت تأکید کرد: اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور
معاون وزیر نفت تأکید کرد:  اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور مجید چگنی با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکین با اولویت ابربدهکاران؛ وصول مطالبات را اقدامی مهم در راستای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی برشمرد.
1403/02/08
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
s