جمعه, 07 اردیبهشت,1403

رنگ متن

شرکت فنی - خدماتی گاز زنجان برای نهمین سال متوالی رتبه برتر شورای اقامه نماز استان را کسب کرد

شرکت فنی - خدماتی گاز زنجان برای نهمین سال متوالی رتبه برتر شورای اقامه نماز استان را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ با انجام فعالیت های گسترده فرهنگی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز و در پی کسب نتیجه مطلوب در فعالیت های استانی و شهرستانی؛ گاز زنجان؛ لوح تقدیر ویژه ستاد اقامه نماز استان را دریافت کرد.
مدیر عامل و رئیس شورای اقـامه نمـاز شرکت گاز استـان زنجان،  با اعـلام این خبر، به نظارت و ارزیابی انجـام گرفتـه از فعالیت های دستگاه های اجرایی استان در حوزه نماز اشـاره کـرد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ با بررسی مستندات ارسالی این شرکت در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 95؛ بر اساس رای هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز، گاز زنجان، با کسب 94 امتیاز، شایسته دریافت لوح تقدیر ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار شد و از اقدامات و تلاشهای بی دریغ کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان؛ قدردانی شد.
سید سعید عسگریان با اشاره به توجه ویژه گاز زنجان به دغدغه های فرهنگی و تلاش برای برداشتن گامی مثمر ثمر در این راستا؛ افزود: شورای اقـامه نمـاز این شرکت از سال 83 فعالیت های خود را آغاز و از سال 88 تا کنون برای نهمین سال متوالی؛ رتبه برتر شورای اقامه نماز استان را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه مشارکت در برنامه‌های نماز جماعت تدوین شده، اقامه‌ نماز در 20 دقیقه به صورت جماعت، پاسخگویی به سئوالات همکاران و استفاده از کارشناسان و امامان جماعت، از جمله نمون برگهای خود ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استان بوده است؛ افزود: حضور فعال مدیران و کارکنان در نماز، تعطیل کردن جلسات برای حضور اول وقت در نماز، سخنرانی دو بار در هفته‌ ای امام جماعت، ارسال پیامک و اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری به همه‌ی همکاران، ارائه جدول برنامه‌ی سالیانه، نظافت روزانه و تامین سرمایش و گرمایش محل نماز و نظرسنجی از همکاران؛ از دیگر موارد مورد ارزیابی هیئت اررزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان بوده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد سال 95 در زمینه فعالیت های مختلف فرهنگی –  قرآنی پرداخت و ابراز داشت: شورای اقامه نماز این شرکت با برگزاری جلسات منظم و مستمر در طول سال و مشارکت فعال کارکنان این شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی، حضور فعال و مستمر در صفوف نماز جماعت، در کنار ایفای نقش ذاتی خدمات رسان خود به شهروندان؛ به دغدغه های فرهنگی خود می پردازد که این اقدامات مستمر در معرفی و تبیین رفتار و عملکرد صحیح کارکنان نقش مهمی ایفا می کند.
رئیس شورای اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی بر اساس مناسبت های مختلف در طول سال، حضور فعال کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران در صدد فراهم آوردن بستری مناسب برای ترویج بیش از پیش فرهنگ نماز و نماز خوانی هستیم.
مهندس عسگریان؛ راه اندازی شبکه ای فرهنگی با جمع آوری مجموعه ای غنی از نرم افزار های آموزش قرآن کریم که به آموزش غیر مستقیم می پردازد را به عنوان یکی از طرح های ارزشمند اجرا شده توسط شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد و گفت: در راستای تقویت فعالیتهای دینی و استعدادهای کارکنان؛ اقدام به ایجاد شبکه شده است.
وی با بیان اینکه توجه ویژه و پرداختن به مسائل فرهنگی، بلاخص نماز، کار ارزشمندی است که این اقدامات مستمر در معرفی و تبیین رفتار و عملکرد صحیح کارکنان نقش مهمی ایفا می کند؛ بر اقدامات صورت گرفته در ایجاد فضای مناسب، تقویت زیر ساخت ها اشاره کرد و ابراز داشت: متاسفانه تاخت و تازی گسترده بر کم رنگ کردن معنویت و اعتقادات خانواده ها صورت می گیرد که تنها راه مقابله با این تهاجمات خانمان سوز؛ توجه ویژه به امر نماز و تقویت باورهای دینی اقشار مختلف مردم است.
عسگریان با قدردانی از مشارکت فعال همکاران در برگزاری هر چه با شکوه تر نماز جماعت و فعالیت های فرهنگی؛ افزود: اجرای اقدامات مذهبی– فرهنگی به شیوه های مختلف؛ در راستای اهداف شورای اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز است. 

  • تاریخ انتشار :
  • 16 بهمن 1396
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s