مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و تحقق برنامه های استراتژیک در یک سال گذشته، این شرکت موفق به تمدید 7 گواهینامه بین المللی سیستم های مدیریتی در سال 1403 شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد افزود: این شرکت در راستای تحقق برنامه های استراتژیک و ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، موفق شد بر اساس استاندارد های سیستم مدیریت کیفیتISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز، ISO 14001سیستم مدیریت محیط زیست، ISO 45001 سیستم ایمنی و بهداشت شغلی، HSE-MSسیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، ISO 5001 سیستم مدیریت انرژی، ISO 10002 رسیدگی به شکایات مشتری و ISO 10004 میزان رضایتمندی ذینفعان؛ 7 گواهینامه بین المللیِ سیستم های مدیریتی خود را تمدید کند.
وی با اعلام این که برای ارتقای اثر بخشی و بهبود مداوم سیستم های مدیریتی در این شرکت برنامه ریزی های موثری انجام شده است، خاطرنشان کرد: با انجام ممیزی تمامی واحدها و فرآیندهای گاز زنجان توسط تیم ممیزی، عملکرد این شرکت پس از انطباق و اطمینان از برقراری و ارتقای اثر بخشی در مقایسه با شاخصهای مورد نظر تایید و اعتبار گواهینامه های 7 سیستم برای دوره یکساله تمدید شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان این که لازمه دستیابی به این موفقیت، حفظ و بهبود مستمر فعالیت های شرکت در قالب نظام استانداردها و رعایت الزامات سیستم های مدیریتی است، یادآور شد: با انجام مستند سازی، بروز رسانی روش های اجرایی و دستورالعمل ها، انجام ممیزی داخلی، رفع عدم انطباق های شناسایی شده و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه؛ این موفقیت بدست آمده است.
سلیمانی نژاد اظهار کرد: با انجام این ممیزی در راستای برنامه های ابلاغی شرکت ملی گاز ایران، بی شک تمدید دو گواهینامه ISO 10002رسیدگی به شکایات مشتری و ISO 10004 میزان رضایتمندی ذینفعان؛ سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی گاز زنجان در ارائه اهداف تعیین شده همسو با عمل به مسئولیت های اجتماعی است و افتخار ارزشمندی است که در سایه تلاش، همدلی و همکاری صمیمانه کارکنان خدوم این شرکت بدست آمده است.
وی دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به مشترکین محترم را از مهم ترین دستاوردهای دریافت گواهینامه های بین المللی اعلام کرد و افزود: موفقیت در ممیزی سیستم های مدیریتی؛ اعتقاد قلبی و التزام عملی تک تک کارکنان به کارکرد و نقش موثر سیستم های مدیریتی در ارتقای کارآیی و بهبود مداوم مجموعه فعالیت های شرکت گاز استان زنجان است که در سایه کسب اطمینان از برقراری یک چارچوب نظام مند برای ارائه خدمات به مشترکین و ذینفعان گام بر می دارد.
سلیمانی نژاد با قدردانی از تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران، کارشناسان و کلیه کارکنان دلسوز شرکت گاز استان زنجان اظهار امیدواری کرد: این شرکت با توکل به خداوند متعال و با کسب آخرین معلومات و بهره وری از سیستم های مدیریتی نوین، گام های استوارتری را در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف استان زنجان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارد.