مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مرکز 194 با خدمات شبانه روزی خود در 6 ماهه نخست امسال؛ 14هزار و 943 خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه با بکارگیری سامانه مکانیزه پست امداد و با یکپارچه سازی مدیریت امدادرسانی، خدمات گاز با کیفیت و حداقلِ زمان ممکن به همشهریان عرضه می شود؛ افزود: از مجموع 14 هزار و 943 تماس تلفنی گرفته شده با مرکز 194 گاز زنجان در نیمه نخست امسال؛ بالغ بر9 هزار و 519 تماس غیر عملیاتی بوده و 5 هزار و 424 تماس منجر به خدمات امدادی شده است.
وی با اعلام اینکه واحد پست امداد گاز زنجان درسه شیفت کاری و به صورت 24 ساعته به مشترکین زنجانی خدمات ارائه میکنند و آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در زمان بروز اتفاق، حادثه و یا درخواست راهنمایی درخصوص بکارگیری گاز طبیعی است؛ ابراز کرد: خودروهای سیار امداد گاز زنجان در مناطق شرق، غرب و مرکز شهر مستقر بوده و با مجهز بودن به سامانه امداد مکانیزه؛ در سریعترین زمان، امدادگر متخصص در تمام ساعات شبانهروز آماده دریافت پیام و ارائه خدمات به مشترکین است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: با مجهز بودن به پست امداد مکانیزه؛ حجم زیادی از ترافیک تماسهای تلفنی مشترکین مدیریت و روند امدادرسانی با سرعت و دقت بهتری صورت میگیرد.
سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه در فصول سرد سال، این تماسها با رشد قابل ملاحظهای همراه است که تمهیدات لازم برای پاسخگوییِ مناسب و به هنگام صورت گرفته است؛ تصریح کرد: شفّافیّت و ارائه خدمات بهینه؛ موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به صورت شبانه روزی است؛ اعلام کرد: مشترکین گاز میتوانند درصورت افت فشارگاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه 194 و 1594 تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.