پنجشنبه, 09 فروردین,1403

رنگ متن

همزمان با آغاز دهه کرامت و روز میلاد حضرت معصومه(س)؛ جشن روز دختران در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد

همزمان با آغاز دهه کرامت و روز میلاد حضرت معصومه(س)؛  جشن روز دختران در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختران؛ جشن ویژه‌ای با حضور پرشور مادران و دختران شرکت گاز استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ این ویژه برنامه در گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران؛ به همّت امور بانوان و روابط عمومی گاز زنجان و همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان؛ با حضور بیش از 140 نفر از دختران و مادران شرکت گاز استان زنجان در سالن سردار رشید اسلام؛ شهید قاسم سلیمانی برگزار و تلاش شد؛ روز خوبی برای فرزندان رقم بخورد.

در این مراسم؛ دکتر آسا؛ روان شناس بالینی با تبریک این ایّام مبارک؛ با اشاره به اهمیّت کشف استعدادها و چگونگی ارتقاء نقاط قوّت فرزندان؛ گفت: یافتن استعداد فرزندان؛ کار بسیار مهمّی است؛ هر چند برخی از توانایی های کودکان ذاتی است ولی بیشتر موفّقیّت های آینده کودکان در استعدادهای نهفته آن ها قرار دارد که والدین باید با ایجاد محیط مناسب اجازه دهند استعدادهای فرزندان ظهور و بروز پیدا کند.

دکترای تخصصی بالینی خودشناسی یا مهارت شناخت خود را اساس و پایه رشد و توسعه مهارت های فردی عنوان کرد و افزود: خودشناسی یعنی آگاهی بر تمامی حالات درونی که بخش بزرگ به وجود آورنده ناخودآگاه افراد است که از مکانیسم شکل گیری آنها بی خبر هستیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین فایده شناخت خود؛ آگاه شدن بر نقاط ضعف و قوت وجودمان است که به دنبال آن، اهداف و آینده ای روشن خواهیم داشت؛ تصریح کرد: پاسخ به پرسش چگونه خودمان را بشناسیم، گنج گران بهای زندگی هر انسانی است به خصوص که در دنیای مدرن و پیچیده امروزی، ضرورت شناخت خودمان بیش از پیش آشکار می شود.

دکتر آسا؛ اذعان کرد: آشنایی با خلق و خو، روحیات شخصی، افکار و رفتار به ما این امکان را می دهد که بر حالات روانی، هیجانات و عواطف خود آگاه شده و در راستای کنترل این هیجانات، اقدامات لازم را انجام دهیم.

این روان شناس بالینی با اشاره به اینکه برای موفقیّت در زندگی غالباً تنها چیزی که به آن نیاز داریم و بر اساس آن عمل می‌کنیم این است که چگونگی شروع حرکت به سمت موفقیت در زندگی را بدانیم، ثابت قدم بوده و در تمام طول زندگی خود به دنبال تحقق اهداف‌مان باشیم؛ افزود: در این راستا، باید برخی عادات ضروری را کسب کنیم چرا که با استفاده از این عادات یاد می‌گیریم که در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفق باشیم و برای دستیابی به اهداف‌مان همواره تلاش کنیم.

وی؛ داشتن عزت نفس را به عنوان مهم‌ترین و موثر ترین موضوع در موفقیت افراد مطرح کرد و گفت: عزت نفس به معنی حس خوب و ارزشمندی نسبت به خود داشتن است که کمک می کند درباره خودمان، زندگی‌مان، توانمندی‌ها و مهارت‌هایمان احساس مثبتی داشته و قادر باشیم با تمام فراز و نشیب‌های زندگی به آسانی دست و پنجه نرم کنیم.

دکتر آسا با بیان اینکه  وقتی برای خود ارزش قائل باشید، احساس امنیت و ارزشمندی می‌کنید و همیشه آماده یادگیری و کسب مهارت‌های جدید هستید؛ ادامه داد: داشتن حرمت نفس سالم به شما برای رسیدن به اهدافتان انگیزه می‌دهد؛ چون می‌دانید که می‌توانید به آنچه که در ذهن دارید، برسید و اگر حرمت نفس سالمی داشته باشید، می‌توانید برای روابط خود حد و مرزهای مناسبی تعیین کرده و رابطه سالمی با خودتان و دیگران داشته باشید.

پایان بخش این بحث روانشناسی؛ پرسش و پاسخ فرزندان و والدین و دریافت راهکارهای کاربردی از دکتر آسا؛ روان شناس بالینی بود.

برگزاری اجرای گروه سرودِ ترانه های عاشقی؛ از منتخبین استان با لباس محلی، اجرای تئاتر با موضوع خانواده و فرزند، بریدن کیک جشن روز دختر، مولودی خوانی و اهدای هدیه؛ از دیگر بخش های این برنامه مفرح و شاد بود.

 

  • تاریخ انتشار :
  • 2 خرداد 1402
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروز؛ نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند
در ایام تعطیلات نوروز؛  نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آمادگی خدمات رسانی امداد گران، پست امداد شرکت گاز استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز 1403 به طور 24 ساعت خبر داد.
1403/01/07
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
1403/01/05
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل ط ...
1403/01/05
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
s