سه شنبه, 29 اسفند,1402

رنگ متن

نماینده گاز زنجان؛ مقام دوم مسابقات قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران را کسب کرد

نماینده گاز زنجان؛ مقام دوم مسابقات قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران را کسب کرد

محمد مهدی یوسفی؛ نماینده گاز زنجان در بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران؛ ویژه فرزندان که با عنوان «بهار در بهار» برگزار شد؛ موفق شد مقام دوم رشته ترتیل را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ ۲۰۵ نفر از فرزندان کارکنان این شرکت در مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه با عنوان «بهار در بهار» شرکت کردند تا نفرات منتخب برای اعزام به مرحله سراسری مسابقات شرکت ملی گاز ایران؛ مشخص شوند که در مرحله نهایی این دوره از مسابقات؛ محمد مهدی یوسفی؛ نماینده گاز زنجان موفق شد در رشته ترتیل، مقام دوم کشوری را کسب کند.

رئیس دارالقرآن و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه فرزندان قرآنی مایه افتخار گاز زنجان هستند؛ گفت: برگزاری این مسابقات یکی از راه های شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با کتاب الهی است و شرکت گاز استان زنجان مفتخر است که همگام با فعالان عرصه قرآن و فرهنگ؛ سالانه این مسابقات را برگزار می کند.

نادر رابطی هدف از برگزاری این مسابقات را اشاعه فرهنگ‌ مقدس‌ قرآن‌‌، تعمیق باورهای دینی و نزدیکی هر چه بیشتر فرزندان کارکنان شرکت گاز استان زنجان به کتب ارزشمند قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در نهایت‌ فراهم کردن زمینه‌ یادگیری‌ مفاهیم‌ والای‌ قرآنی عنوان کرد و ابراز کرد: نشر فرهنگ و علوم قرآنی، تبیین ارزشهای دین مقدس اسلام و رشد باورهای دینی فرزندان، مطابق با فرهنگ اصیل قرآن؛ از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی و فعالیت های قرآنی که زمانبر بوده و با توجه به ظرافت و اهمیتی که دارد در طولانی مدت؛ تاثیرات ارزشمند خود را نمایان می کند؛ افزود: تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در کنار کارهای عملیاتی- خدماتی شرکت گاز استان زنجان؛ با پرداخت هزینه های قرآنی فرزندان و خانواده های کارکنان گاز زنجان در پیشبرد اهداف فرهنگی این شرکت نیز؛ مثمر ثمر باشیم.

رئیس دارالقرآن و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم، توجه به مفاهیم عمیق نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و عمل به فرمایشات خداوند باری تعالی و ائمه اطهار(ع)، مهمترین و اثربخش ترین سنگر فرهنگی- معنوی به خصوص در رابطه با نسل جوان است که آنان را در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه می کند؛ از حمایت های مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، شورای فرهنگی، شورای دارالقرآن این شرکت و همه عوامل اجرایی قدردانی کرد.

  • تاریخ انتشار :
  • 7 آذر 1401
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
احتمال افت فشار در سرشاخه‌های شبکه گاز؛ درخواست وزیر نفت از تمامی هموطنان برای همکاری در مصرف بهینه گاز
احتمال افت فشار در سرشاخه‌های شبکه گاز؛  درخواست وزیر نفت از تمامی هموطنان برای همکاری در مصرف بهینه گاز وزیر نفت با اشاره به پایداری توده هوای سرد حاکم بر کشور در روزهای آینده، امکان افت فشار گاز در استان‌های نیمه شمالی را محتمل دانست و تأکید کرد: از عموم هموطنان درخواست می‌کنم با مصرف بهینه و خاموش کرد ...
1402/12/09
روشن شدن مشعل 396 واحد صنعتی در ابهر با گاز طبیعی
روشن شدن مشعل 396 واحد صنعتی در ابهر با گاز طبیعی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان گاز مورد نیاز 396 واحد صنعتی را در شهرستان ابهر تامین می‌کند.
1402/12/09
معاون وزیر نفت در امور گاز هشدار داد: عبور از مرز 600 میلیون مترمکعب مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری
معاون وزیر نفت در امور گاز هشدار داد:  عبور از مرز 600 میلیون مترمکعب مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری کشور روز یکشنبه، 6 اسفندماه به ۶۰۰ میلیون مترمکعب رسید و پیش‌بینی می‌شود با توجه به برودت هوا، مصرف گاز طی روزهای آتی به ۶۵۰ میلیون مترمکعب برسد.
1402/12/08
نصب حدود 8 هزار علمک گازرسانی در شهرستان سلطانیه
نصب حدود 8 هزار علمک گازرسانی در شهرستان سلطانیه مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از نصب 7 هزار و 973 علمک گاز رسانی در شهرستان سلطانیه خبر داد.
1402/12/08
اطلاعیه مدیریت مصرف گاز
اطلاعیه مدیریت مصرف گاز در پی ورود جبهه هوای سرد و برودت هوا در اکثر نقاط کشور، مصرف گاز کشور به‌ویژه در بخش خانگی- تجاری، روند افزایشی یافته؛ از این رو، شرکت ملی گاز ایران از تمامی هموطنان درخواست کرد تا در مصرف گاز، صرفه‌ج ...
1402/12/08
s