پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403

رنگ متن

شفاف سازی و الکترونیکی کردن خدمات؛ ابزاری موثر در خشکاندن ریشه‌های فساد است

شفاف سازی و الکترونیکی کردن خدمات؛ ابزاری موثر در خشکاندن ریشه‌های فساد است

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ارائه ۲۲ خدمت الکترونیکی به مردم؛ گفت: یکی از تاکیدات مدیریت جدید این شرکت؛ خشکاندن ریشه‌های بروز فساد در ادارات است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ سیدجلال نورموسوی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت گاز استان زنجان بر اهمیت و لزوم ارائه خدمات الکترونیکی به مردم تاکید کرد و  افزود: الکترونیکی کردن خدمات ریشه‌های فساد را می‌خشکاند، چرا که با این اقدام؛ مواجهه و رو در رویی بین خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان رخ نمی دهد و این مهم بیش از گذشته مورد توجه شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وجود آمار و تحلیل ها از بازخورد دریافت خدمات الکترونیکی می‌تواند به ارائه خدمات به شیوه های نوین منجر شود اذعان داشت: امیدواریم این خدمات در منزل و از طریق وب سایت ها توسط عموم مردم دریافت شود.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه نتیجه استمرار جریان گازرسانی؛ کسب رضایتمندی حداکثری مردم است؛ بر افزایش بهره وری ۳/5 درصدی در کارها و ایجاد ارزش افزوده؛ تاکید کرد که این مهم پیگیری خواهد شد.

مهندس نورموسوی با اشاره به اینکه زیرساخت های گازرسانی در استان زنجان فراهم است؛ تصریح داشت: با این وجود می بایست با جدیت و با همکاری های لازم به مسائلی از قبیل تعمیرات دوره ای؛ با بهره گیری از تکنولوژی های نوین پرداخته شود، نه به روش سنتی و قدیمی.

وی با تاکیدبر انجام اقدامات اصلاحی و رفع ایرادات موجود؛ ادامه داد: این اقدام مهم؛ منجر به بهبود عملکرد می‌شود که در این میان؛ بحث کنترل، مدیریت و نظارت بر ایستگاه ها از مواردی هستند که قبل از اینکه ما را دچار بحران کند، باید آن را مد نظر قرار دهیم.

نورموسوی با اشاره به اینکه آماده سازی همه نیروها، تجهیزات و برگزاری مانورها نیز می تواند در این خصوص بسیار کمک کننده باشد، افزود: انجام و توجه جدی به این اقدامات؛ از بروز بحران پیشگیری و منجر به مدیریت صحیح به هنگام وقوه بحران می شود.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران همچنین به لزوم حفظ سرمایه های انسانی در شرکت های گاز استانی تاکید کرد و گفت: ایجاد انگیزه برای کارکنان؛ از مولفه های مهم ارتقاء سازمانی است که با حفظ ارزش و کرامت انسانی، می توان چنان انگیزه ای در آنها ایجاد کرد که با خدمات صادقانه خود موجب شکوفایی و سرآمدی مجموعه در بین شرکت های خدمات رسان شوند.

مهندس نورموسوی در ادامه با اشاره به گسترش سرما در کشور و افزایش مصرف گاز؛ از مردم خواست؛ در این خصوص  با رعایت توصیه های مصرف بهینه و ایمن؛ شرکت ملی گاز ایران را در تحقق برنامه های پیش رو یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان تغییراتی از قبیل سیتسم مانیتورینگ، جی آی اس و برخی فعالیت ها در مدیریت های قبلی صورت گرفته است؛ خاطرنشان کرد: هم اکنون زنجان استان سرآمد کشور در این زمینه است.

مهندس نورموسوی با تاکید بر اینکه سرپرست جدید شرکت گاز استان زنجان نیز قطعآ منشا بروز تفکرات سیستمی خواهد بود؛ اظهار داشت: این استان با مردمانی که به شور و شعور حسینی شناخته می شوند؛ در انتظار دریافت خدمات ارزنده ی این شرکت هستند که امیدواریم این مهم با همکاری همه کارکنان و اهداف تعیین شده محقق شود.

وی با بیان اینکه انتظارات باید به فراخور نیازمندی های ذینفعان مد نظر قرار بگیرد؛ تا بتوان این مهم در حد کامل برآورده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر مدیریتی در شرکت گاز استان زنجان بطور قطع این رویکرد وجود دارد.

در پایان این مراسم؛ از خدمات چهار ساله "موسی احمدلو "قدردانی و "رحیم سلیمانی‌نژاد" به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان زنجان معرفی شد.

 

  • تاریخ انتشار :
  • 19 دی 1400
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s