جمعه, 10 فروردین,1403

رنگ متن

انجام تست غربالگری کرونا از کارکنان گاز زنجان

انجام تست غربالگری کرونا از کارکنان گاز زنجان

مدیرعامل گاز زنجان اعلام کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، با پیگیری های صورت گرفته با مرکز بهداشت شهرستان زنجان؛ انجام تست کرونا از کارکنان گاز زنجان به صورت رَپید تست یا تست سریع انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن استان زنجان در وضعیت قرمز و حاد کرونایی و به منظور حفظ سلامتی کارکنان و اطمینان خاطر از کار در محیطی سالم و بی خطر و تشخیص بهنگام این بیماری، تست کرونا برای کارکنان شاغل در شهرستان های قرمز زنجان، ابهر و خرمدره، توسط کارشناسان آزمایشگاه تخصصی مرکز بهداشت شهرستان زنجان، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه آزمایش کرونای کارکنان گاز زنجان رایگان است؛ افزود: نتیجه تست کرونای برخی از کارکنان در گاز شهرستان زنجان مثبت اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه از روزهای ابتدایی مواجه با این ویروس خطرناک، اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خود را آغاز کرده ایم، اعلام کرد: استفاده از دستگاه‌های تب‌سنج و مایع ضدعفونی‌کننده دست، در ورودی ساختمان‌های شرکت به منظور اندازه‌گیری درجه حرارت بدن کارکنان و مراجعین در رأس این امور قرار دارد.

مهندس احمدلو با اشاره به اینکه گاز زنجان مطابق با دستورالعمل‌های اجرایی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اقدامات گسترده‌ای را در حوزه‌های ضدعفونی کردن محوطه‌ها و فضاها و همچنین توزیع اقلام مورد نیاز اعم از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و غیره انجام داده است؛ افزود: طبق مصوبات قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونای این شرکت مقرر شد در راستای عملیاتی کردن بخشنامه اعلامی از سازمان اداری و استخدامی کشور؛ نسبت به کاهش حضور همکاران تا سقف ۵۰ درصد اقدام شود؛ مشروط بر اینکه خللی در ارائه خدمات ضروری بوجود نیاد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه آماده باش همه نیروها، نظارت همزمان واحدهای اچ اس ای و منابع انسانی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، ارسال اطلاعیه های آگاهی بخشی، تداوم خرید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین همکاران، تب سنجی و بررسی اکسیژن خون همکاران و مراجعه کنندگان و نصب نرم افزار ماسک برای کنترل مراجعین، سم پاشی و ویروس زدایی ساختمان های اداری، از جمله مصوبات قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونای شرکت گاز استان زنجان است؛ گفت: کاهش کلیه جلسات در حد ضرورت به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، هماهنگی با مرکز بهداشت شهرستان های استان برای حضور در شرکت برای انجام تست غربالگری و اعلام لیست خودروهای عملیاتی شرکت به معاونت سیاسی - امنیتی – اجتماعی استانداری و اعلام آمادگی برای هر نوع همکاری در مدت اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا در استان از دیگر مصوبات این جلسه است.

مهندس احمدلو با اشاره به اینکه حذف سامانه ثبت اثر انگشت‌، کاهش نشست‌ها به جز موارد ضروری، کاهش مأموریت‌های کاری، حذف سرو ناهار برای کارکنان، کاهش ساعات کار کارکنان، جلوگیری از حضور افراد با علائم سرماخوردگی در محیط کار و استفاده از مرخصی استعلاجی برای آنها، تعطیل کردن اماکن ورزشی و گردهمایی‌ها از دیگر اقدام‌های پیشگیرانه شرکت گاز استان زنجان بوده است؛ تصریح کرد: در همین راستا از تابلوهای الکترونیکی و اطلاع‌رسانی به‌ منظور بازنشر پیام‌های مقابله با این ویروس نیز استفاده شده است.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ما و کارکنان خدماتی- رفاهی در این جهت است که بتوانیم تا حد امکان، آرامش لازم برای همکاران ایجاد کرده تا در محیطی آرام‌تر به ارائه خدمات خود بپردازند.

  • تاریخ انتشار :
  • 23 فروردین 1400
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروز؛ نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند
در ایام تعطیلات نوروز؛  نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آمادگی خدمات رسانی امداد گران، پست امداد شرکت گاز استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز 1403 به طور 24 ساعت خبر داد.
1403/01/07
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
1403/01/05
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل ط ...
1403/01/05
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
s