جمعه, 10 فروردین,1403

رنگ متن

به صورت مجازی و غیر حضوری در سال 99 محقق شد:

به صورت مجازی و غیر حضوری در سال 99 محقق شد:

واحد آموزش گاز زنجان در سال گذشته ۱۹ هزار و ۱۰۸ نفر ساعت دوره آموزشی به صورت مجازی برگزار کرد تا ۸۸۹ نفر از کارکنان رسمی و پیمانی با حضور در ۶۲ دوره مختلف تخصصی و عمومی؛ آموزش های لازم را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه افزایش رشد علمی و پرورش قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت؛ از مهم ترین اهداف و برنامه های اجرایی گاز زنجان است؛ گفت: این برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی کشور در یکسال گذشته؛ در سایت آموزش زنجان، یا به صورتON line  و OF line و یا از طریق معرفی همکاران به شرکت های گاز استانی همجوار یا سایر مراکز آموزشی معتبر و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز  بوده است.

وی بهبود عملکرد، توسعه شایستگی های منابع انسانی در راستای خط مشی شرکت و آشنا سازی کارکنان جدید با اهداف سازمان را از مهم ترین اهداف واحد آموزش شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در مسیر شغلی خود به منظور متناسب ساختن دانش، مهارت و بینش خود با نیازهای شغلی مورد تصدی اعلام داشت: برگزاری دوره های امور مالی و پشتیبانی، واحدهای ستادی، بهره برداری و امور مهندسی و اجرا به ترتیب بیشترین نفر ساعت آموزش را تا پایان سال ۹۹ به خود اختصاص داده است.

مهندس احمدلو همچنین به ضرورت و اهمیت ارائه آموزش های مربوط به پیمانکاران اشاره کرد و ابراز داشت: واحد آموزش اقدامات لازم برای آموزش ۲ گروه ۱۰۰ نفره از امدادگران گاز شهری و روستایی از طریق سازمان فنی و حرفه ای به انجام رسانده است تا با برگزاری ۴ هزار و ۹۴ نفر ساعت آموزش برای ۱۸۷ نفر از همکاران؛ ۳۳ دوره مختلف تخصصی اجرا و آموزش های لازم صورت گیرد.

وی؛ ارتقاء میزان اثر بخش بودن دورهای آموزشی از ۸۲ به عدد ۳/۸۸ و افزایش تعداد شرکت کنندگان دوره های آموزش مجازی از ۱۹۵ نفر دوره به ۶۹۳ در سال ۹۹ و همچنین افزایش تعداد درخواست های آموزش از ۱۵۷ عنوان به ۲۲۳ عنوان نیازسنجی سال ۱۴۰۰ را از جمله اقدامات شاخص و اثر بخش گاز زنجان در زمینه آموزش کارکنان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: ایجاد زیر ساخت ها و بسترهای لازم در خصوص فرهنگ سازی آموزش مجازی، تدوین و عملیاتی کردن مصوبات شورای آموزش در خصوص نحوه اجرای دوره های آموزش مجازی و آنلاین در سال گذشته، ارسال گزارش مبسوط از چگونگی تجهیز کارگاه فنی و حرفه ای به شرکت ملی گاز، ارسال گزارش های متعدد به ارگانهای متقاضی، ارسال محتوای آموزشی و طراحی سئوالات مربوط به حقوق شهروندی در نظام اداری، مدیریت شکایات مشتریان، کرونا و رهاکاری پیشگیری از آن برای همکاران با ۲۵۰ میلیون ریال صرفه جویی، انجام فرآیند نیاز سنجی سال ۱۴۰۰ از دیگر اقدامات انجام شده در حیطه آموزش گاز زنجان است.  

وی افزود: در راستای تعامل صنعت با دانشگاه نیز از خدمات ۸ کارآموز در قالب یک هزار و ۷۴۰ نفر ساعت کار آموزی در واحدهای مختلف شرکت استفاده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه واحد آموزش تمام تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر اهداف شرکت و خدمات به کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان به کار بسته است از واحد آموزش قدردانی کرد.

 

 

  • تاریخ انتشار :
  • 18 فروردین 1400
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروز؛ نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند
در ایام تعطیلات نوروز؛  نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آمادگی خدمات رسانی امداد گران، پست امداد شرکت گاز استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز 1403 به طور 24 ساعت خبر داد.
1403/01/07
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
1403/01/05
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل ط ...
1403/01/05
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
s