جمعه, 10 فروردین,1403

رنگ متن

مدیرعامل گاز زنجان در نشست با پیمانکاران بر اجرای صحیح طرح ملی اصلاح و بهینه‌ سازی موتورخانه ها تاکید کرد 3 هزار و 600 موتورخانه ی واحد‌های مسکونی وتجاری زنجانی ها در دست اقدام

مدیرعامل گاز زنجان در نشست با پیمانکاران بر اجرای صحیح طرح ملی اصلاح و بهینه‌ سازی موتورخانه ها تاکید کرد  3 هزار و 600  موتورخانه ی واحد‌های مسکونی وتجاری زنجانی ها در دست اقدام

در پی اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه ‌سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری، موسی احمدلو با پیمانکاران اجراییِ این طرح، نشستی صمیمی برگزار و شخصاً به ارائه توضیحات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح در سطح استان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: با ارتباط نزدیکی که با پیمانکاران فعال در استان خواهیم داشت؛ نسبت به اصلاح و بهینه‌سازی ۳ هزار و ۶۰۰ موتورخانه ی واحد‌های مسکونی و تجاری در کمترین زمان ممکن اقدام می کنیم.
مهندس احمدلو اجرای این طرح را در راستای سیاست های شرکت ملی گاز ایران مبنی بر صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی برای نسلهای آینده برشمرد و افزود: با اجرای این طرح مشترکین عزیز ۳ نوع خدمات رسانی مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی را از نمایندگان شرکت گاز بصورت رایگان دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه صرفه جویی۱۰ تا ۱۲ درصدی مصرف گاز توسط هر مشترک دستاورد مهمی است که با اجرای طرح ملی و همسو با سیاست‌های مسئولیت اجتماعی بدست می آید؛ اظهارداشت: کاهش هزینه های گاز مصرفی برای خانوار و صیانت از نعمت گاز طبیعی برای آیندگان از دیگر اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت‌های تاسیساتی که در این طرح مشارکت داشته و اجرای این سه فرایند را بر عهده دارند؛ دستمزد خود را از شرکت گاز دریافت می‌کنند، افزود: سایت ملی شرکت گاز به آدرس www.nigc.ir در دسترس عموم شرکت هایی است که قصد مشارکت در این طرح ملی را دارند.
مهندس احمدلو تصریح داشت: همچنین مشترکینی که برای سیستم گرمایشی منزل خود از موتورخانه استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به همین بخش در سایت شرکت ملی، ثبت نام کنند تا موتورخانه ساختمان آنها مورد اصلاح و بهینه ‌سازی رایگان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه، شرکت ملی گاز برای اجرای این طرح ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته است، افزود: اجرای این طرح علاوه بر بهینه سازی مصرف گاز، صیانت از محیط زیست؛ اشتغال ‌زایی قابل توجه را نیز به دنبال دارد.
در پایان این جلسه؛ مجریان این طرح به بیان نظرات و سئوالات خود در نحوه اجرای هر چه بهتر این طرح پرداختند.

  • تاریخ انتشار :
  • 16 دی 1399
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروز؛ نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند
در ایام تعطیلات نوروز؛  نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آمادگی خدمات رسانی امداد گران، پست امداد شرکت گاز استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز 1403 به طور 24 ساعت خبر داد.
1403/01/07
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
1403/01/05
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل ط ...
1403/01/05
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
s