مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مشترکین زنجانی خواست: با توجه به وضعیت قرمز استان در دوران شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش تردد، به ادارات گاز مراجعه نکرده و از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.
موسی احمدلو با اعلام اینکه گاز زنجان همواره به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمات غیر حضوری است؛ گفت: همزمان با شیوع کرونا ویروس و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین؛ خدمات الکترونیک در زنجان بیش از پیش افزایش یافته و مشترکین می توانند از خدمات سامانه های الکترونیکی طراحی شده که در راستای تکریم مشترکین و دولت الکترونیک ایجاد شده است، استفاده کنند.
وی با اعلام اینکه مشترکین گرامی می توانند امور مربوط به مشترکین و انشعاب خود را از طریق سامانه اینترنتی ارتباط با مشترکین گاز زنجان به آدرس: https://nigc-zanjan.ir دریافت کنند؛ افزود: این سامانه آماده دریافت هر گونه انتقاد، شکایت، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین قبض، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و ... است.
مهندس احمدلو؛ استفاده از اپلیکیشن اندرویدی گاز زنجان را یکی دیگر از راه های استفاده از خدمات الکترونیکی این شرکت که قابل نصب برروی گوشیهای تلفن همراه است؛ عنوان کرد و تصریح داشت: مشترکین میتوانند با ورود به سایت شرکت گاز استان زنجان، به آدرسhttps://nigc-zanjan.ir و یا از طریق کافه بازار؛ نرم افزار اندرویدی گاز زنجان را دانلود کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: مردم عزیز همچنین می توانند برای دریافت خدمات الکترونیکی شرکت و امکانات خدماتی بیشتر، به آدرسzanjan.artadata.ir مراجعه و ازطریق این نرم افزار؛ خدماتی مانند اعلام کارکرد کنتور، آخرین پرداخت بهای قبوض، نمایش آخرین بدهی مشترک، قبوض صادره از طرف شرکت گاز، مدیریت شماره اشتراک، دریافت پیام خدمات انجام شده، تغییر شماره موبایل برای یک اشتراک و ارتباط با وب سایت سامانه خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان را دریافت کنند.
مهندس احمدلو با بیان اینکه کارکنان گاز زنجان همچنین به صورت تلفنی در خدمت هم استانی های عزیز هستند؛ ادامه داد: مشترکین مستقر در شهرستان زنجان می توانند برای محاسبه گازبهاء و رسیدگی به تعدیلات صورتحساب گازبهای خود با شماره ۳۳۱۴۶۵۳۳، اشتراک پذیری و ثبت تغییر نام مشترکین با شماره۳۳۱۴۶۴۳۴، تعویض، تست کنتور و صدور تسویه حساب با ۳۳۱۴۶۳۷۱، رسیدگی به امورات کنتورخوانی و امور مربوط به کنتورخوانهابا ۳۳۱۴۶۴۱۶، رسیدگی به کارهای وصول مطالبات، تقسیط، قطع و وصل انشعاب با شماره۳۳۱۴۶۳۹۷، میز خدمت و رسیدگی به استفاده غیرمجاز گاز با ۳۳۱۴۶۵۷۷، ارتباط با مسئول مشترکین و هماهنگ کننده امور مشترکین به ترتیب با شماره تماس های ۳۳۱۴۶۴۲۳/۳۳۱۴۶۷۲۷ تماس بگیرند.
وی تصریح داشت: کارکنان خدوم گاز زنجان در شهرستان ابهر با شماره تماس ۶-۳۵۲۶۵۷۵۵، در شهرستان ایجرود با شماره تماس ۳۶۷۲۳۰۰۳، در خدابنده با شماره تماس های ۳۴۲۲۹۳۳۰-۳۴۲۲۶۳۳۱، در خرمدره با شماره های۲-۳۵۵۲۵۵۰۱، در سلطانیه با ۳۵۸۲۲۹۱۹، در طارم با شماره های۳۲۸۲۴۴۹۱-۳۲۸۲۴۴۹۲ و در ماهنشان با شماره تماس ۳۶۲۲۳۵۹۵ آماده پاسخگویی به هر گونه سئوالات شهروندان عزیز هستند.
وی با بیان اینکه تلفنگویای ۲۴ ساعته: ۴۹-۳۳۱۴۶۶۰۱ نیز در خدمت هم استانی های عزیز است، اعلام داشت: شماره تلفن ۱۹۴ امداد نیز در کلیه شهرستان ها بصورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری در خدمت مردم عزیزمان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه همه خدمات حضوری در ادارات گاز استان و شهرستان ها ممنوع است؛ افزود: هم استانی های عزیز می توانند در صورت ضرورت؛ به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
احمدلو با بیان اینکه گاز زنجان با ارائه خدمات الکترونیکی توانسته است از درصد زیادی از ترددهای مردم جلوگیری کند؛ اظهار داشت: وظیفه مسئولان این است که این اعتماد را در مردم ایجاد کنیم که کارها در همان زمانی که وعده داده شده انجام خواهد شد و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع؛ تلاش می کنیم مردم عزیز با خدمات الکترونیکی هر چه بیشتر آشنا شوند.