پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403

رنگ متن

در پی تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمان ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی درشرکت گاز استان زنجان اجرا شد

در پی تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمان ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی درشرکت گاز استان زنجان اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری خبر داد و گفت: نوبت اول این فرایند بر اساس بندهای استانداردهای مربوطه در گاز زنجان اجرا و به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در مراسم افتتاحیه ممیزی داخلی استقرار سیستم مدیریت کیفیت؛ موسی احمدلو با اشاره به اهمیت انجام ممیزی سیستم‌های مدیریتی در سازمانها افزود: ممیزی یک فعالیت مستقل و مدون برای بررسی نحوه‌ی عملکرد این سیستم‌ها، به منظور حصول اطمینان از انطباق فعالیت ها در سازمان است.
وی ابراز داشت: سیستم‌های مدیریتی، سازمان را در شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و پاسخگویی موثر و کارآمد به فرصت ها و تهدید ها یاری رساند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: این ممیزی از سوی شرکت بیکران راهکار سعادت، به منظور پایش و ارزیابی سیستم‌های مدیریت بر اساس استانداردهای سری ISO و برای ایجاد ارزش افزوده برای شرکت گاز زنجان برگزار می‌گردد.
مهندس احمدلو رمز موفقیت یک سازمان را داشتن مدیریت مناسب و کارکنان علاقمند دانست و با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته افزود: امیدواریم از نکات به دست آمده در روزهای ممیزی، در مسیر رفع کاستی ها و ارتقاء نقاط قوت سازمان گام برداریم.
در ادامه رئیس برنامه ریزی و نماینده مدیریت در سیستم مدیریّت شرکت گاز استان زنجان نیز با بیان اینکه اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری فرصتی مغتم در ایجاد ارزش افزوده برای سازمان است، ابراز داشت: تمام تلاش خود را به کار برده ایم و امیدواریم در سایه تلاش همکاران؛ گامی بلند در این مسیر برداریم.
مهندس محمدتقی قزلباش تصریح داشت: با اجرای این طرح؛ گاز زنجان تلاش می کند کمبودهای احتمالی را برطرف و با استفاده از برنامه های بهبود و انجام برنامه ی خود ارزیابی؛ نقاط قوت و ضعف را شناسایی و نتایج حاصله را از ابعاد مختلف بررسی نمایند.
وی ابراز داشت: امیدواریم با تلاش مسئولین بخشهای مختلف؛ سطح کیفی خدمات ارائه شده را به طور مستمر بهبود بخشیده و شاهد پیشرفت و کسب افتخارات بیشتر توسط گاز زنجان باشیم.
در ادامه همچنین دکتر رمضانی و مهندس باقری از ممیزان استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمانها با بیان اینکه ۲ گروه ممیزی در روزهای ممیزی، تمام فرآیندهای مورد انتظار از استاندارد را در گاز زنجان بررسی و نقاط قوت بسیاری مشاهد کرده ایم، افزود: بر اساس استانداردهایی که مد نظر سازمان بوده است؛ تمامی بندهای مرتبط با حوزه‌های مورد اشاره مورد تائید است.
ممیزان، تعهد و تخصص مدیریت ارشد سازمان و همچنین مسئولین پیگیر سیستم یکپارچه، بروز بودن دسته بندی موضوعات شکایات و اهمیت دهی آنها، ارزیابی دوره ای تامین کنندگان خدمات، بهبود روند اتوماسیون paperless توسط برخی واحدها از جمله واحد هماهنگی فروش و تهیه فرم pay-off توسط خدمات طرح ها و جامعیت و بلوغ ممیزی داخلی را از نقاط قوت گاز زنجان در این ممیزی برشمردند.
دکتر رمضانی با بیان اینکه نوع فعالیت های اثر بخش سازمان در ارتباط موثر با مخاطبان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است؛ به بیان پیشنهادهایی برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد گاز زنجان پرداخت.

 

  • تاریخ انتشار :
  • 2 تیر 1399
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s