مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری خبر داد و گفت: نوبت اول این فرایند بر اساس بندهای استانداردهای مربوطه در گاز زنجان اجرا و به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در مراسم افتتاحیه ممیزی داخلی استقرار سیستم مدیریت کیفیت؛ موسی احمدلو با اشاره به اهمیت انجام ممیزی سیستمهای مدیریتی در سازمانها افزود: ممیزی یک فعالیت مستقل و مدون برای بررسی نحوهی عملکرد این سیستمها، به منظور حصول اطمینان از انطباق فعالیت ها در سازمان است.
وی ابراز داشت: سیستمهای مدیریتی، سازمان را در شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و پاسخگویی موثر و کارآمد به فرصت ها و تهدید ها یاری رساند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: این ممیزی از سوی شرکت بیکران راهکار سعادت، به منظور پایش و ارزیابی سیستمهای مدیریت بر اساس استانداردهای سری ISO و برای ایجاد ارزش افزوده برای شرکت گاز زنجان برگزار میگردد.
مهندس احمدلو رمز موفقیت یک سازمان را داشتن مدیریت مناسب و کارکنان علاقمند دانست و با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته افزود: امیدواریم از نکات به دست آمده در روزهای ممیزی، در مسیر رفع کاستی ها و ارتقاء نقاط قوت سازمان گام برداریم.
در ادامه رئیس برنامه ریزی و نماینده مدیریت در سیستم مدیریّت شرکت گاز استان زنجان نیز با بیان اینکه اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری فرصتی مغتم در ایجاد ارزش افزوده برای سازمان است، ابراز داشت: تمام تلاش خود را به کار برده ایم و امیدواریم در سایه تلاش همکاران؛ گامی بلند در این مسیر برداریم.
مهندس محمدتقی قزلباش تصریح داشت: با اجرای این طرح؛ گاز زنجان تلاش می کند کمبودهای احتمالی را برطرف و با استفاده از برنامه های بهبود و انجام برنامه ی خود ارزیابی؛ نقاط قوت و ضعف را شناسایی و نتایج حاصله را از ابعاد مختلف بررسی نمایند.
وی ابراز داشت: امیدواریم با تلاش مسئولین بخشهای مختلف؛ سطح کیفی خدمات ارائه شده را به طور مستمر بهبود بخشیده و شاهد پیشرفت و کسب افتخارات بیشتر توسط گاز زنجان باشیم.
در ادامه همچنین دکتر رمضانی و مهندس باقری از ممیزان استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمانها با بیان اینکه ۲ گروه ممیزی در روزهای ممیزی، تمام فرآیندهای مورد انتظار از استاندارد را در گاز زنجان بررسی و نقاط قوت بسیاری مشاهد کرده ایم، افزود: بر اساس استانداردهایی که مد نظر سازمان بوده است؛ تمامی بندهای مرتبط با حوزههای مورد اشاره مورد تائید است.
ممیزان، تعهد و تخصص مدیریت ارشد سازمان و همچنین مسئولین پیگیر سیستم یکپارچه، بروز بودن دسته بندی موضوعات شکایات و اهمیت دهی آنها، ارزیابی دوره ای تامین کنندگان خدمات، بهبود روند اتوماسیون paperless توسط برخی واحدها از جمله واحد هماهنگی فروش و تهیه فرم pay-off توسط خدمات طرح ها و جامعیت و بلوغ ممیزی داخلی را از نقاط قوت گاز زنجان در این ممیزی برشمردند.
دکتر رمضانی با بیان اینکه نوع فعالیت های اثر بخش سازمان در ارتباط موثر با مخاطبان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است؛ به بیان پیشنهادهایی برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد گاز زنجان پرداخت.