جمعه, 24 مرداد,1399

ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98

ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98

مرکز ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود در سال گذشته؛ ۵۱ هزار و ۹۷۴ خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۵۸ هزار و ۲۰۰ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ گاز زنجان در سال ۹۸، بالغ بر ۴۱ هزار و ۶۹۵ تماس غیر عملیاتی و ۱۶ هزار و ۵۰۵  مورد تماس منجر به عملیات امدادی شده است.
وی با بیان اینکه پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز همواره دغدغه این شرکت بوده است؛  افزود: همچنین، بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۴۱ خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات (تاین)، ۳ هزار و ۸۲۶ مورد وصل گاز عادی، یک هزار و ۴۸۵ مورد تماس فوری و ۱۵۴ مورد تماس جزء تماس های خیلی فوری بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به صورت شبانه روزی است.
مهندس احمدلو در تشریح نحوه پاسخگویی مرکز امداد ۱۹۴ ابراز داشت: که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت، نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می شود.
وی گفت: با راهنمایی اپراتورهای مستقر در مرکز برخی مشکلات و سوالات به صورت شفاهی پاسخ داده می شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است که در این صورت، اپراتور سامانه ۱۹۴ ابتدا اطلاعات و آدرس کامل مشترک را دریافت و در سیستم ثبت کرده، سپس توسط بی سیم به خودروی مستقر در ناحیه مربوطه اعلام و امدادگران با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی یا برطرف کردن مشکل می کنند.
این مقام مسئول، با اعلام اینکه خودروهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) هستند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می شود؛ اظهار داشت: در راستای ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات به مشترکین محترم در مواقع بحرانی و ترافیک اقدام به خرید موتورهای امدادی شده است تا در مواقع لازم؛ زمان امداد رسانی را به حداقل ممکن رسانده و احتمال بروز خطرات را کاهش ‌دهیم.
احمدلو با اشاره به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند؛ ادامه داد: سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است که این امکان باعث می شود در صورت نارضایتی افراد از نحوه پاسخگویی، مراتب فقط توسط مسئول مربوطه بازبینی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود، در ضمن دسترسی به این مکالمات، کاملاً محرمانه و فقط با اجازه مدیران ارشد انجام می شود.
وی تصریح داشت: افزایش تعداد خطوط تلفن جهت پاسخ دهی در کمترین زمان ممکن به تماس های مشترکین، بازدید مستمر نیروهای امداد از ایستگاه های تقلیل فشار گاز جهت کنترل دما، فشار و کارکرد ایستگاه ها، بهبود مدت زمان رسیدن به محل برای پیام های عادی، فوری و به خصوص پیام های خیلی فوری، برگزاری دوره های مختلف برای امدادگران جهت تقویت خدمات دهی به مشترکین و پاسخ دهی سریع به استعلامات شهرداری و حفاری های در سطح شهر؛ از مهمترین اقدامات مشارکتی و عمومی این مرکز در سال گذشته بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از راه اندازی سیستم TMMS (سیستم مدیریت جامع نگهداری) در مقر امداد خبر داد و تصریح داشت: این سیستم امکاناتی همچون فهرست ریز عملیات های انجام شده امداد، وضعیت تجهیزات امداد، ریز تاریخچه عملکرد خودروهای امداد، گزارش عملکرد به تفکیک هر شیفت، گزارش شیرهای معیوب جهت رفع سریع و اقلام مصرفی عملیات های امداد را در دسترس قرار می دهد.
مهندس احمدلو با اشاره به مجهز شدن کلیه خودروهای امداد به سیستم GPS  امداد گفت: با نصب این برنامه امکان کنترل از مقر امداد وجود داشته و اقداماتی همچون ردیابی موقعیت دقیق و لحظه ای خودروها، میزان مصرف سوخت وکنترل سرعت خودروها برخی از مزایای نصب GPS است.
گفتنی است؛ برگزاری کلاس های همیار گاز که سالیانه ۱۵ هزار دانش آموز مقطع پنجم ابتدایی را تحت پوشش قرار می دهد با مشارکت و حضور مستقیم کارشناسان امداد در مدارس استان صورت می گیرد تا دانش آموزان با اصولی ترین موارد ایمنی و مصرف بهینه گاز آشنا شوند.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاشهای شبانه روز خبرنگاران است
مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در پیامی؛ فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب تلاشگر رسانه؛ تبریک گفتند
1399/05/15
در 4 ماهه نخست امسال صورت گرفت: کاهش سرقت گاز در استان زنجان/ انشعابات غیر مجاز و دست کاری کنتور رایج ترین روشهای سرقت گاز
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه بازرسان این شرکت تاکنون ۲۸ نوع سرقت گاز در استان کشف کرده‌اند، از کاهش حجم سرقت گاز نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته به دلیل شرایط کرونایی خبرداد.
1399/05/14
برگزاری مسابقات آنلاین قرآنی در گاز زنجان مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم در شرکت گاز استان زنجان به صورت آنلاین برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مسئول دارالقرآن الکریم این شرکت گفت: در پی شیوع کرونا در کشور و ضرورت حفظ طرح فاصله گذاری اجتماعی، مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان گاز زنج ...
1399/05/08
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: عمل به مسئولیت اجتماعی با مشارکت در ساخت سریال آقا جان
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از لوکیشن سریال ۳۰ قسمتی آقا جان بازدید کردند.
1399/05/07
لزوم بهره گیری از فضای مجازی به منظور مقابله با کرونا؛ دوره‌های آموزشی‌گاز زنجان به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود
با ایجاد زیرساخت‌های لازم، دوره‌های آموزشی در شرکت گاز استان زنجان به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.
1399/05/01
ضریب بالای 98 درصدی نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان سال 1400
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده؛ ضریب نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان امسال به ۹۷.۳ درصد و تا پایان سال ۱۴۰۰، به ۳/۹۸ درصد می‌رسد
1399/04/23
سهم 58 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان خبر داد و گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری )مدظله العالی) به نام سال جهش تولید، حمایت از ت ...
1399/04/22
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: تحقق 110 درصدی گازرسانی به واحدهای صنعتی استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با جایگزینی ۴۳ هزار و ۸۴۰ مترمکعب گاز در ساعت در سال ۹۸، شاهد تحقق ۱۱۰ درصدی جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی هستیم.
1399/04/19
s