سه شنبه, 04 اردیبهشت,1403

رنگ متن

تجلیل مدیرعامل گاز زنجان از بانوان شاغل؛ از زحمات و تلاش های بانوان تلاشگر در انجام مطلوب وظایف سازمانی سپاسگزارم

تجلیل مدیرعامل گاز زنجان از بانوان شاغل؛ از زحمات و تلاش های بانوان تلاشگر در انجام مطلوب وظایف سازمانی سپاسگزارم

مهندس احمدلو در مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به نقش تاثیر گذار و تعیین کننده بانوان در پویایی خانواده و جامعه؛ از خدمات و تلاشهای بانوان شاغل قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در این مراسم که با حضور ۳ مادر شهید، شهیدان موسوی نژاد، شهید میری و شهید بیگدلی برگزار شد؛ با گرامیداشت میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت زهرای مرضیه(س) و فرزند برومندشان، رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ ضمن تبریک روز زن و روز مادر به بانوان شاغل و همسران کارکنان گفت: روز ولادت آن بانو روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی اسلام است زیرا تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل متصوّر است در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده است.
احمدلو او با اشاره به اهمیت جایگاه زن و مادر و توجه به تکریم و بزرگداشت این جایگاه افزود:  الگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا(ص) برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی است و مادران شهدا با صبوری و تلاش در ایفای نقش تاثیر گذار خود در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به خوبی اهمیت این جایگاه رفیع را به نمایش گذاشتند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان به عنوان مهم ترین وظیفه مادران؛ از زحمات و همکاری بانوان شاغل متعهد در شرکت گاز استان زنجان که کارهای ارزشمند و قابل تحسینی را به انجام رسانده اند؛ قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم؛ خانم دکتر الهی با اشاره به نقش مهم زنان به عنوان رکن اصلی جوامع بشری؛ گفت:  زنان رکن اصلی رشد جامعه بشری و عامل انسجام آن هستند و خداوند آنها را سبب آرامش خانواده و سکینه قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه نقش زنان در سلامت روانی خانواده انکار ناپذیر است و نقش بسزایی در حفظ سلامت افراد خانواده و نهایتا جامعه دارند؛ ابراز داشت: سلامت شامل سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی است و تلاش در جهت توانمندسازی زنان ضمانتی برای پرورش کودکانی سالم، خانواده ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.
عضو هیات علمی دانشگاه زنجان با بیان اینکه مدیریت و اداره خانواده با ایجاد فضای مناسب عاطفی و روانی، ایجاد محیط زیبا و نشاط بخش در خانه امکان پذیر خواهد بود؛ بر مجهز بودن بانوان به کسب مهارتهای لازم در این زمینه تاکید کرد.
دکتر الهی ابراز داشت: واقع بینی، خودشناسی، مهرورزی، گذشت و بخشندگی، قدرت مقابله با استرس، قدرت حل مساله، محتاط بودن، آینده نگری و خلاقیت و نوآوری از مهارتهایی است که مجهزبودن بانوان با آنها تضمین کننده سلامت روان و مدیریت هرچه بهتر خانواده خواهد بود.
وی اظهار کرد: زن باید برای ایجاد فضای مناسب عاطفی و روانی و نیز ایجاد محیط زیبا و نشاط بخش در خانه، برنامه‌ریزی کرده و حتی در صورت نیاز، آموزش‌های لازم را ببیند تا بهتر بتواند به ایفای نقش موثر خود بپردازد.  
عضو هیات علمی دانشگاه زنجان با اشاره به این که الزامات زندگی امروز ایجاب می‌کند که زنان در کنار مردان به فعالیت مشغول باشند، بر طاقت فرسا بودن کار بانوان به عنوان همسر، مادر و نیروی شاغل در ادارات و سایر بخش‌ها، تاکید کرد و افزود: مبادا نقش اصلی مادران در تربیت فرزندان و همسرداری صحیح کم‌رنگ شود.
دکتر الهی با مطرح کردن ۳۰ گام؛ چگونگی داشتن زندگی سالم و سبک زندگی صحیح را یادآور شد.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح به مادر شهیدان؛ از صبر و استقامت ایشان تجلیل و به بانوان شاغل در شرکت گاز استان زنجان نیز هدایایی اعطاء شد.

 

  • تاریخ انتشار :
  • 29 بهمن 1398
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
در سال 1402 صورت گرفت؛ واگذاری417 اشترک رایگان گاز در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  واگذاری417  اشترک رایگان گاز در استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیّت‌های اجتماعی، رفع محرویت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت در سال‌گذشته 418 اشتراک رایگان به جامعه هد ...
1403/01/15
s