یکشنبه, 15 تیر,1399

رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان

رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان

رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: به منظور دریافت نیازها و انتظارات مشترکین زنجانی؛ کانال های ارتباطی متعددی طرح ریزی و در اختیار ذینفعان این شرکت قرار داده شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: گاز زنجان در راستای تحقق ماموریت خود با ایجاد کانال های ارتباطی متعدد در صدد ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکین محترم است.

وی با بیان اینکه ذینفعان شرکت گاز استان زنجان را مشتریان، پیمانکاران، رسانه ها، شهرداری و سازمان آتش نشانی، شهرک های صنعتی، دانشگاه ها، محیط زیست و کارکنان تشکیل می دهد؛ افزود: با تلاش شبانه روزی امداد گاز و امور مشترکین از طریق سامانه 194، و راه اندازی وب سایت این شرکت و سامانه پیام کوتاه 300099000194 به عنوان اصلی ترین کانال ارتباطی برای درک نیازها در بخش مشتریان به انجام وظیفه می پردازیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پیمانکارانی که با این شرکت همکاری می کنند از طریق وب سایت www.nigc-zanjan.ir به اطلاعات لازم دست پیدا می کنند؛ ابراز داشت: با حمایت از انجام پروژه های پژوهشی نیز ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه داشته و برخی طرح ها را به مرحله اجرا رسانده ایم.

مهندس احمدلو همچنین از تعاملات سازنده با رسانه ها خبر داد و تصریح کرد: با پخش انیمیشن ها، عقد قرارداد برای ساخت سریال، پخش تیزر و زیرنویس و انجام مصاحبه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در صدد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی برآمده ایم. 

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با شهرک های صنعتی و سازمان محیط زیست در ادامه مسیر خدمات رسانی؛ گفت: دریافت، توزیع پایدار و ارائه مستمر گـاز طبیعی به مشتریان با رعایت الزامـات، استـانداردهـا و قوانین مربوطـه با تاکید بر نظـام شایستـه سـالاری، صیـانت از کـرامت انسـانی، مشتری مـداری، تعامل منطقی و منـاسب با ذینفعان، بهره وری فرآیندهـای عملیاتی، صیـانت از محیط زیست و ترویج فرهنگ استفاده بهینـه از گـاز طبیعی به عنـوان مهم ترین مـاموریت گـاز زنجـان در مسئـولیت های اجتماعـی پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه یکی دیگر از ذینفعان این شرکت را کارکنان معرفی کرد و افزود: با همفکری و همدلی کارکنان و استفاده از امکانات موجود می‌توان بهره‌وری هر سازمان را ارتقا داد و با اجرای نظام مدیریت مشارکتی به لحاظ ایجاد فضای مناسب برای مشارکت فکری کارکنان در امور سازمان، بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر در فعالیت سازمان از جمله نیروی انسانی را‌ ارتقا داد.

احمدلو ابراز داشت: شرکت گاز استان زنجان با برگزاری طرح نظر سنجی از کارکنان و برگزاری جلسات مستمر ملاقات عمومی با مدیران در صدد ایجاد فرصت و محیط مناسب برای مشارکت فکری کارکنان در امور سازمان به صورت داوطلبانه بوده و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی را در برنامه های خود دارد.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
عبور ِشمارِ زنجانی ها از مرز 352 هزارمشترک؛ گاز زنجان به 352 هزار و 667 مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می کند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: گاز زنجان تاکنون ۳۵۲ هزار و ۶۶۷ مشترک را در بخش های مختلف جذب کرده است.
1399/04/11
در پی تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمان ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی درشرکت گاز استان زنجان اجرا شد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری خبر داد و گفت: نوبت اول این فرایند بر اساس بندهای استانداردهای مربوطه در گاز زنجان اجرا و به پایان رسید.
1399/04/02
پاسخگویی به مشکلات مردمی درملاقات الکترونیکی مدیرعامل گاز زنجان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ از طریق تلفن ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو با بیان اینکه سامانه سامد پلی مطمئن بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات است؛ بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد و افزود: ت ...
1399/03/27
در جلسه مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تابعه در حوزه مسئولیت اجتماعی عنوان شد: مسئولیت ‌های اجتماعی؛ دایره ای گسترده برای آرامش و رفاه نسبی محیط پیرامونی
دایره مسئولیت‌های اجتماعی، دایره گسترده‌ای است و محیط‌های پیرامونی نیز بالتبع، توقع زیادی از ما خواهند داشت، ولی با توجه به محدودیت‌های موجود، هنر ما این است که بتوانیم در چارچوب این محدودیت‌ها، مسیره ...
1399/03/20
تحویل بیش از 144 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان زنجان در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال ۹۸ خبر داد.
1399/02/21
ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98
مرکز ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود در سال گذشته؛ ۵۱ هزار و ۹۷۴ خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است
1399/02/14
گاز زنجان تقدیرنامه سه ستاره؛ از جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد
در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران؛ شرکت گاز استان زنجان در سومین دوره حضور خود، تقدیرنامه ۳ ستاره دریافت کرد
1399/02/13
طی سال 98 صورت گرفت: جذب نزدیک به 13 هزار مشترک گاز طبیعی در استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۱۲ هزار و ۸۶۷ مشترک جدید گاز طبیعی طی سال گذشته در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی خبر داد.
1399/02/02
s