سه شنبه, 04 اردیبهشت,1403

رنگ متن

بیش از 93 درصد از مشترکین زنجانی از خدمات شرکت گاز استان زنجان رضایت دارند

بیش از 93 درصد از مشترکین زنجانی از خدمات شرکت گاز استان زنجان رضایت دارند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مهندس موسی احمدلو با اعلام اینکه به همت امور پژوهش دانشگاه زنجان این طرح به انجام رسیده است؛ افزود: طرح نظرسنجی از ذینفعان سالانه در 7 حوزه ی شرکت ملی گاز ایران، نمایندگان جامعه، کارکنان، تامین کنندگان، مشترکین، همسایگان ادارات گاز و ایستگاه ها و مراجعان / متقاضیان انجام و مورد پایش قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه بر اساس نظام نامه ابلاغی شرکت ملی گاز، این نظر سنجی برای نخستین بار با توجه به این نظام نامه که به صورت پایلوت در 10 استان صورت می گیرد؛ به انجام رسیده است؛ ابراز داشت: با توجه به پیاده سازی تعالی سازمانی؛ طرح نظرسنجی از مشترکین به روش نمونه گیری خوشه ای و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان های استان انجام شده است تا تناسب تعداد نمونه ها در هر منطقه استان رعایت شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان هدف از اجرای این طرح را بهبود کیفیت خدمات به مشترکین و ذینفعان اعلام کرد و گفت: گاز زنجان شرکتی خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از مهمترین اهداف استراتژیک آن است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر 2 هزار و 75 نفر از مشترکین در 8 شهرستان استان زنجان؛ 22 شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛ افزود: در این تحقیق از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیره های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع میسر شود.
نادر رابطی ابراز داشت: در نظرسنجی بخش معیار شهرت و تصویر سازمان در دیدگاه ذینفعان، نشانگر ها و موضوعاتی مانند نقش شرکت در توسعه و آبادانی استان، میزان عملکرد موفق شرکت در ارائه خدمات مستمر و مداوم، رعایت حقوق مشترکین و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه آموزش‌های همگانی مشترکین، مورد نظر سنجی قرار گرفت که نتیجه "کاملاً مطلوب" حاصل نظرات ذینفعان محترم بوده است.
وی از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و تصریح داشت: سرعت ارائه خدمات شرکت گاز به مشترکین، نحوه ارائه خدمات شرکت گاز در مقایسه با سایر شرکت‌ها، کانال‌های ارتباطی مناسب‌تر برای اطلاع‌رسانی از دیدگاه مشترکین، نحوه اطلاع‌رسانی از قطعی گاز، مدت‌زمان برقراری مجدد در صورت بروز قطعی گاز، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان ادارات گاز در صورت مراجعه به اداره، نحوه پاسخگویی کارکنان در صورت مراجعه به ادارات گاز، نحوه دسترسی به کارکنان در صورت مراجعه به ادارات گاز در یک سال اخیر، میزان پایبندی شرکت گاز نسبت به قوانین و مقررات، میزان اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه ارائه خدمات و عملکرد دفاتر پیشخوان در ارائه خدمات از دیگر موضوعاتی است که نظرات مشترکین عزیز را مورد بررسی و نظر سنجی قرار داده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: ارزش محصولات و خدمات شرکت گاز استان از دیدگاه مشترکین، نقش گاز در ارتقاء رفاه جامعه و حفظ محیط زیست استان از محورهای دیگری است که در این نظر سنجی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.
رابطی با اشاره به اینکه نحوه برقراری تماس با تلفن 194 و راهنمایی مأموران، حضور به ‌موقع و مناسب مأموران امداد پس از تماس، عملکرد، آراستگی و نظم ظاهری، رفتار مأموران امداد و قرائت کنتور، دقت و صحت قرائت مأموران، ساعت مراجعه برای قرائت کنتور، توزیع به ‌موقع و مناسب قبض گاز، از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است؛ تصریح داشت: عملکرد شرکت در کاهش بروکراسی اداری، نحوه اقدام به رفع در صورت خرابی کنتور و رگلاتور یا ایستگاه گاز مشترکین صنعتی، عملکرد شرکت در خصوص تعمیر و نگهداری ایستگاه گاز و عملکرد شرکت در خصوص انجام کالیبراسیون دوره‌ای تجهیزات اندازه‌گیری از محورهایی است که عملکرد ماموران قرائت کنتور و امداد گاز زنجان را نظر سنجی کرده است.
وی در ادامه به معیار وفاداری مشتریان به عنوان یکی دیگر از موضوعات بررسی شده در این نظر سنجی اشاره کرد و افزود: تمایل به اطلاع به مراجع ذیصلاح در صورت مشاهده تخلف و یا نقص در سیستم گاز، تمایل به صرفه‌جویی در مصرف گاز برای استمرار فعالیت‌های شرکت گاز، تمایل به همراهی و ارائه پیشنهاد برای بهبود فعالیت‌های شرکت گاز، میزان اعتماد  مشترکین به شرکت گاز و رضایت کل از عملکرد شرکت گاز در این نظرسنجی بررسی شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان بر عهده دارد؛ اظهار داشت: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.
رابطی با اعلام اینکه روابط عمومی این شرکت، فعالیت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال 1390 آغاز کرده است، گفت: این امور با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها هدایت کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.
وی در پایان تصریح داشت: برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین عزیز علاوه بر نظر سنجی سالانه؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)، تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه قرار می دهیم.


  • تاریخ انتشار :
  • 2 مرداد 1398
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
در سال 1402 صورت گرفت؛ واگذاری417 اشترک رایگان گاز در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  واگذاری417  اشترک رایگان گاز در استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیّت‌های اجتماعی، رفع محرویت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت در سال‌گذشته 418 اشتراک رایگان به جامعه هد ...
1403/01/15
s