در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ گاز زنجان میزبان عموم مردم و مشترکین گاز طبیعی در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، با توجّه به نیازِ برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت گاز زنجان؛ یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
موسی احمدلو با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود .
وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی الرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد ؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
احمدلو اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است و همگام شدن ایشان در جهت آبادانی و پیشرفت روز افزون؛ امری اجتناب ناپذیر است؛ ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواستهای مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند.
احمدلو تصریح کرد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان زنجان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند.