دوشنبه, 30 دی,1398

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:  با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ گاز زنجان میزبان عموم مردم و مشترکین گاز طبیعی در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، با توجّه به نیازِ برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت گاز زنجان؛ یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
موسی احمدلو با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود  .
وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی الرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد ؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
احمدلو اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است و همگام شدن ایشان در جهت آبادانی و پیشرفت روز افزون؛ امری اجتناب ناپذیر است؛ ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواست‌های مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند.
احمدلو تصریح کرد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان زنجان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند. 

نظر شما چیست
آخرین اخبار
مشارکت بیش از 83 درصدی مشترکین گاز استان زنجان در طرح حذف قبوض کاغذی گاز
شرکت گاز استان زنجان در جهت اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز در مدت یک ماه توانسته است، اطلاعات بالغ بر 286 هزار و 601 مشترک خود را دریافت کند
1398/10/28
تعداد مشترکین گاز زنجانی از مرز 340 هزار مصرف کننده؛ گذشت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با همت کارکنان خدوم این شرکت؛ توفیق ارائه خدمت به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی را در استان داریم.
1398/10/16
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: دانش آموزان زنجانی بازوانی توانمند در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان
یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان، فرهنگ سازی عمومی برای آشنایی مشترکین با خطرات احتمالی گاز طبیعی است که در این میان دانش آموزان؛ نقشی مهم و کاربردی ایفا می کنند.
1398/10/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: پیمانکاران و تامین کنندگان کالا از این پس برای انجام مناقصات، استعلامات و مزایده ها؛ از طریق سامانه "ستاد" ثبت نام و مشارکت کنند
با راه اندازی سامانه "ستاد"، انجام کلیه مناقصات، استعلامات و مزایده ها در شرکت گاز استان زنجان از طریق این سامانه انجام می گیرد.
1398/10/04
هم راستایی توانمندیها و تلاش برای ارائه خدمات به مشترکین با بالاترین کیفیت؛ در سایه همت کارکنان جوان گاز زنجان
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور سه روزه خود؛ فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان زنجان را مورد ارزیابی قرار دادند.
1398/09/27
رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: به منظور دریافت نیازها و انتظارات مشترکین زنجانی؛ کانال های ارتباطی متعددی طرح ریزی و در اختیار ذینفعان این شرکت قرار داده شده است.
1398/09/27
دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های HIV و آنفولانزا در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد
رعایت اصل خود مراقبتی و اصول بهداشتی اولیه؛ مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا بهHIV و آنفولانزا محسوب می‌شود که افراد با مدنظر قرار دادن آن می‌توانند از ابتلا به این بیماری ها مصون بمانند. دوره آ ...
1398/09/27
کسب امتیـاز 95 توسـط گـاز زنجـان؛ نتیجـه ارزیابی عملکـرد سـال 97 دستگـاه های اجـرایی و نهادهـای عمومی استان
گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب؛ امتیاز 95 را بین 52 دستگاه اجرایی استان کسب کرد. گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و ح ...
1398/09/27
s