یکشنبه, 24 آذر,1398

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:  با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ گاز زنجان میزبان عموم مردم و مشترکین گاز طبیعی در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، با توجّه به نیازِ برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت گاز زنجان؛ یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
موسی احمدلو با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود  .
وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی الرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد ؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
احمدلو اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است و همگام شدن ایشان در جهت آبادانی و پیشرفت روز افزون؛ امری اجتناب ناپذیر است؛ ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواست‌های مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند.
احمدلو تصریح کرد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان زنجان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند. 

نظر شما چیست
آخرین اخبار
دست یابی به استراتژی دانش، خبرگان دانشی و دانش به روز رسانی شده در سایه اجرای الگوی تعالی سازمانی در گاز زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: تعالی سازمانی الگویی ایده آل برای رشد و ارتقاء سازمان از طریق شناسایی نقاط قوت و فرصت های قابل بهبود است.
1398/08/11
در شش ماهه نخست سال 98 محقق شد: برگزاری بیش از 15 هزار و630 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان زنجان
واحد آموزش گاز زنجان در شش ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۶۳۲ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد تا یک هزار و ۱۲۸ نفر از کارکنان رسمی و پیمانی با حضور در ۵۶ دوره مختلف تخصصی و عمومی؛ آموزش های لازم را دریافت ...
1398/07/28
در پی تلاش و پیگیریهای مستمر نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی؛ شرکت گاز استان زنجان تقدیرنامه چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را کسب کرد
با برگزاری چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، مدیرعامل شرکت IOEC و رییس شورای سیاستگذاری همایش و مشاور اجتماعی وزیر نفت و دبیر این همایش؛ از عملکرد گاز زنجان به دلیل "تدوین و ارائه گزارش عملک ...
1398/07/17
آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکین زنجانی؛ زنجانی ها در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز بهاء هم اکنون در این استان آغاز شده است؛ گفت: از ابتدای آذر امسال صورتحساب مشترکین گاز در زنجان همگام با اجرای این طرح ملی در کشور به ...
1398/07/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در نشست صمیمی با کارکنان عنوان کرد:
آمادگی کامل گاز زنجان برای مواجهه با فصول سرد سال در استان مهندس احمدلو از کارکنان خدوم گاز زنجان خواست با برنامه ریزی ها و ایجاد زیرساختهای مناسب در شش ماهه دوم سال؛ با حداکثر توان آماده ارائه هر چه ...
1398/07/08
مدیر عامل در نشست صمیمی با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در گاز زنجان: هر کار و تلاشی که در راه خدمتگزاری انجام می دهیم در برابر ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران و خانواده معظم شهدا؛ ذره ای بیش نیست
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیر عامل گاز زنجان با خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان شاغل در گاز زنجان قدردانی کرد و گفت: واقعیتی انکار ناپذیر است که تلاش و کوشش ما در راه خدمتگزاری به ملت شریف ایر ...
1398/07/08
کوشش مستمر در ترسیم و تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای عملکردی در گاز زنجان؛ برگزاری بیش از 40 جلسه توسط کمیته های تعالی سازمانی در شش ماهه نخست امسال
در راستای اجرایی شدن برنامه ارزیابی تعالی سازمانی به عنوان فرایندی برای افزایش توانمندی کارکنان گاز زنجان؛ در شش ماهه نخست سال ۹۸؛ بیش از ۴۰ جلسه توسط کمیته های تعالی سازمانی برگزار شده است.
1398/06/25
564 روستای استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره مندی ۵۶۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
1398/06/11
s