جمعه, 27 دی,1398

واحد روابط عمومی

رییس واحد: نادر رابطی

پست الکترونیکی :Info@nigc-zanjan.ir

تلفن (پیامگیر): 33146239

1- فعالیتهای درون سازمانی:

 فعالیتهای درون سازمان، که عمدتاً به منظور ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح روحی و روانی و مشارکت کارکنان انجام می شود.

2- فعالیتهای برون سازمانی :

 فعالیتهای برون سازمانیعمدتاً در جهت اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های گروهی و همچنین آموزشهای همگانی می‌باشد و از سوی دیگر پل ارتباطی بین مسئولین شرکت و مردم شریف است اطلاع رسانی و اطلاع یابی وظیفة‌ حرفه‌ای این بخش است که زمینة‌ ایجاد وفاق و سازگاری بین مصالح فردی و منافع عمومی را فراهم می‌سازد.

فعالیتهای عمدة این واحد:

1- ارتباط با ارباب رجوع و راهنمایی مراجعه کنندگان در صورت نیاز.

2- ارتباط با ادارات و دیگر سازمانها.

3- ارتباط با شورای روابط عمومی استان و دیگر روابط عمومی های ادارات استان زنجان در صورت نیاز.

4- ارائه اطلاعات مورد نیاز به همکاران با در اختیار قرار گذاشتن روزنامه ، مجلات و کتب موجود در روابط عمومی برای ایشان.

5- ارائه خدمات سمعی و بصری.

6- سنجش افکار مخاطبین ( کارکنان و ارباب رجوع ) در خصوص میزان رضایت مراجعین در خصوص نحوه ارائه خدمات شرکت گاز .

7- انجام سایر امور محوله حسب دستور مقام ما فوق.97/03/21


آخرین اخبار
تعداد مشترکین گاز زنجانی از مرز 340 هزار مصرف کننده؛ گذشت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با همت کارکنان خدوم این شرکت؛ توفیق ارائه خدمت به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی را در استان داریم.
1398/10/16
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: دانش آموزان زنجانی بازوانی توانمند در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان
یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان، فرهنگ سازی عمومی برای آشنایی مشترکین با خطرات احتمالی گاز طبیعی است که در این میان دانش آموزان؛ نقشی مهم و کاربردی ایفا می کنند.
1398/10/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: پیمانکاران و تامین کنندگان کالا از این پس برای انجام مناقصات، استعلامات و مزایده ها؛ از طریق سامانه "ستاد" ثبت نام و مشارکت کنند
با راه اندازی سامانه "ستاد"، انجام کلیه مناقصات، استعلامات و مزایده ها در شرکت گاز استان زنجان از طریق این سامانه انجام می گیرد.
1398/10/04
هم راستایی توانمندیها و تلاش برای ارائه خدمات به مشترکین با بالاترین کیفیت؛ در سایه همت کارکنان جوان گاز زنجان
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور سه روزه خود؛ فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان زنجان را مورد ارزیابی قرار دادند.
1398/09/27
رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: به منظور دریافت نیازها و انتظارات مشترکین زنجانی؛ کانال های ارتباطی متعددی طرح ریزی و در اختیار ذینفعان این شرکت قرار داده شده است.
1398/09/27
دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های HIV و آنفولانزا در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد
رعایت اصل خود مراقبتی و اصول بهداشتی اولیه؛ مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا بهHIV و آنفولانزا محسوب می‌شود که افراد با مدنظر قرار دادن آن می‌توانند از ابتلا به این بیماری ها مصون بمانند. دوره آ ...
1398/09/27
کسب امتیـاز 95 توسـط گـاز زنجـان؛ نتیجـه ارزیابی عملکـرد سـال 97 دستگـاه های اجـرایی و نهادهـای عمومی استان
گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب؛ امتیاز 95 را بین 52 دستگاه اجرایی استان کسب کرد. گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و ح ...
1398/09/27
دست یابی به استراتژی دانش، خبرگان دانشی و دانش به روز رسانی شده در سایه اجرای الگوی تعالی سازمانی در گاز زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: تعالی سازمانی الگویی ایده آل برای رشد و ارتقاء سازمان از طریق شناسایی نقاط قوت و فرصت های قابل بهبود است.
1398/08/11
s