مدیر واحد: ثریا حسنی
پست الکترونیکی : edari@nigc-zanjan.ir
تلفن : ۳۳۴۵۳290
۱- نظارت و سرپرستی بر واحدهای خدمات کارکنان ، خدمات اجتمایی رفاهی ، آموزش ، ورزش ،دبیر خانه مرکزی .
۲- سرپرستی و هماهنگ کننده تامین و برنامه ریزی نیروی انسانی و نظارت کامل بر جذب نیروی انسانی
۳- مشاور مدیر عامل ، روسا و سرپرستان واحدهای مختلف در امر امور اداری در شرکت گاز استان
۴- حل و فصل مسائل و مشکلات اداری و رسیدگی به شکایات کارکنان شرکت گاز استان زنجان.
۵- هماهنگی و همکاری لازم با ادارات مستقر در ستاد شرکت ملی گاز و تماس مستمر با ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی ، تامین نیروی انسانی ، امورکارکنان ، مهندسی ساختار ،تدوین مقررات ،وام و بازنشستگی ، مددکاری اجتماعی ، حقوق دستمزد ، امور اجتماعی و رفاهی ، ورزش ، گزینش ، خدمات پیمانی و پیمانکاران و غیره و انجام امور مختلف اداری شرکت گاز استان .
۶- واگذاری منازل سازمانی به کارکنان طبق ضوابط مربوطه و نظارت بر امور مربوطه
۷- نظارت و رسیدگی به گزارشات مربوط به حضور و غیاب ،مرخصی ،ماموریت و غیبت کارکنان و نظارت برتغذیه کارکرد ماهانه در سیستم جامع پرسنلی نفت و ارائه پیشنهادات لازم
۸- نظارت بر کار توزیع و اعاده فرمهای مرتبط با ارزیابی عملکرد کارکنان و تغذیه در سیستم
۹- نظارت بر حسن اجرای مفاد قانون کار و تامین اجتماعی و مشکلات کارگری
۱۰- مطالعه و تنظیم بودجه جاری و سرمایه ای واحد های تابعه.
۱۱- نظارت بر پرداخت وام اضطراری ، مسکن ،تبدیل به احسن ،تعمیرات ، پس انداز و غیره بر اساس مقررات موضوعه.
۱۲- نظارت بر امور مسافرت.
۱۳- نظارت بر تغییرات پرسنلی ، انتصاب ، احتساب سوابق قبل و بعد از استخدام کارکنان.
۱۴-نظارت بر امر آموزش کارکنان
۱۵-نظارت بر پیشبرد امر ورزش در بین کارکنان و ایجاد تسهیلات لازم وطرح موضوعات مرتبط با ورزش در شورای ورزش .
۱۶-نظارت بر تعمیر و نگهداری کلیه ساختمانهای اداری و مسکونی و مهمانسراها .
۱۷-نظارت بر امر تعمیر و نگهداری دستگاههای خنک کننده یا حرارتی
۱۸-نظارت بر اجرای قانون و مقررات اداری و استخدامی شرکت .
۱۹-رسیدگی به کار کارکنان و مشکلات واحدهای تابعه از قبیل برنامه ریزی /ترفیعات/شایستگی و صدور احکام ترفیعی و تشویقی کارکنان
۲۰-بررسی نمودار سازمانی و درخواست تغییرات در صورت لزوم.
۲۱-پیشنهاد حذف یا ایجاد سمت بر اساس نیاز کاری
۲۲-هماهنگی و تشکیل جلسات در رابطه با کمیته های فرعی شرکت
۲۳-نظارت و کنترل فاکتورهای اداری پس از تائید مسئولین ذیربط و تهیه اجازه پرداخت
۲۴-انجام کلیه مراحل مرتبط با کاریابی کارکنان
۲۵-پیگیری تبدیل وضیعت کارکنان قرارداری به پیمانی و پیمانی به رسمی و اختصاص سمت سازمانی مناسب
۲۶-نظارت بر امور درمان و پزشکی کارکنان و پزشکان طرف قرارداد و نحوه ارتباط با بهداشت و در مان کرج و تغذیه اطلاعات پزشکی کارکنان در سیستم جامع و نظر سنجی از کارکنان و انتقال به مسئولین مربوطه
۲۷-پیگیری مسائل مرتبط با روابط کار و مددکاری اجتماعی کارکنان و همچنین ایثار گران گرامی
۲۸- بازدید از نواحی و پیگیری رفع نواقص اداری
۲۹- نظارت بر حسن انجام کار پیمانکاریهای خدماتی ، طبخ غذا ، تعمیراتی و غیره مرتبط با خدمات اداری
۳۰- نظارت بر سیستم های ورود و خروج و سیستمهای اتوماسیون مرخصی و ماموریت
۳۱- نظارت بر امور رفاهی و تفریحی کارکنان و هماهنگی جهت استفاده از مهمانسراها ،هتل ها و زائرسراهاو مراکز طرف قرارداد