دوشنبه, 30 دی,1398

واحد خدمات اداری

 رییس واحد: فرخ دینیان

پست الکترونیکی : edari@nigc-zanjan.ir

تلفن : 33453817

1- نظارت و سرپرستی بر واحدهای خدمات کارکنان ، خدمات اجتمایی رفاهی ، آموزش ، ورزش ،دبیر خانه مرکزی .

2- سرپرستی و هماهنگ کننده تامین و برنامه ریزی نیروی انسانی و نظارت کامل بر جذب نیروی انسانی 

3- مشاور مدیر عامل ، روسا و سرپرستان واحدهای مختلف در امر امور اداری در شرکت گاز استان

4- حل و فصل مسائل و مشکلات اداری و رسیدگی به شکایات  کارکنان شرکت گاز استان زنجان.

5- هماهنگی و همکاری لازم با ادارات مستقر در ستاد شرکت ملی گاز و تماس مستمر با ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی ، تامین نیروی انسانی ، امورکارکنان ، مهندسی ساختار ،تدوین مقررات ،وام و بازنشستگی ، مددکاری اجتماعی ، حقوق دستمزد ، امور اجتماعی و رفاهی ، ورزش ، گزینش ، خدمات پیمانی و پیمانکاران و غیره و انجام امور مختلف اداری شرکت گاز استان  .

6- واگذاری منازل سازمانی به کارکنان  طبق ضوابط مربوطه و نظارت بر امور مربوطه

7- نظارت و رسیدگی به گزارشات مربوط به حضور و غیاب ،مرخصی ،ماموریت و غیبت کارکنان و نظارت برتغذیه کارکرد ماهانه در سیستم جامع پرسنلی نفت و ارائه پیشنهادات لازم

8- نظارت بر کار توزیع و اعاده فرمهای مرتبط با ارزیابی عملکرد کارکنان و تغذیه در سیستم

9- نظارت بر حسن اجرای مفاد قانون کار و تامین اجتماعی و مشکلات کارگری

10- مطالعه و تنظیم بودجه جاری و سرمایه ای واحد های تابعه.

11- نظارت بر پرداخت وام اضطراری ، مسکن ،تبدیل به احسن ،تعمیرات ، پس انداز و غیره بر اساس مقررات موضوعه.

12- نظارت بر امور مسافرت.

13- نظارت بر تغییرات پرسنلی ، انتصاب ، احتساب سوابق قبل و بعد از استخدام  کارکنان.

14-نظارت بر امر آموزش کارکنان

15-نظارت بر پیشبرد امر ورزش در بین کارکنان و ایجاد تسهیلات لازم وطرح موضوعات مرتبط با ورزش در شورای ورزش .

16-نظارت بر تعمیر و نگهداری کلیه ساختمانهای اداری و مسکونی و مهمانسراها .

17-نظارت بر امر تعمیر و نگهداری دستگاههای خنک کننده یا حرارتی

18-نظارت بر اجرای قانون و مقررات اداری و استخدامی شرکت .

19-رسیدگی به کار کارکنان و مشکلات واحدهای تابعه از قبیل برنامه ریزی /ترفیعات/شایستگی و صدور احکام ترفیعی و تشویقی کارکنان

20-بررسی نمودار سازمانی و درخواست تغییرات در صورت لزوم.

21-پیشنهاد حذف یا ایجاد سمت بر اساس نیاز کاری

22-هماهنگی و تشکیل جلسات در رابطه با کمیته های فرعی شرکت

23-نظارت و کنترل فاکتورهای اداری پس از تائید مسئولین ذیربط و تهیه اجازه پرداخت

24-انجام کلیه مراحل مرتبط با کاریابی کارکنان

25-پیگیری تبدیل وضیعت کارکنان قرارداری به پیمانی و پیمانی به رسمی و اختصاص سمت سازمانی مناسب

26-نظارت بر امور درمان و پزشکی کارکنان و پزشکان طرف قرارداد و نحوه ارتباط با بهداشت و در مان کرج و تغذیه اطلاعات پزشکی کارکنان در سیستم جامع و نظر سنجی از کارکنان و انتقال به مسئولین مربوطه

27-پیگیری مسائل مرتبط با روابط کار و مددکاری اجتماعی کارکنان و همچنین ایثار گران گرامی

28- بازدید از نواحی و پیگیری رفع نواقص اداری

29- نظارت بر حسن انجام کار پیمانکاریهای خدماتی ، طبخ غذا ، تعمیراتی و غیره مرتبط با خدمات اداری

30- نظارت بر سیستم های ورود و خروج و سیستمهای اتوماسیون مرخصی و ماموریت

31- نظارت بر امور رفاهی و تفریحی کارکنان و هماهنگی جهت استفاده از مهمانسراها ،هتل ها و زائرسراهاو مراکز طرف قرارداد 96/09/20

آخرین اخبار
مشارکت بیش از 83 درصدی مشترکین گاز استان زنجان در طرح حذف قبوض کاغذی گاز
شرکت گاز استان زنجان در جهت اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز در مدت یک ماه توانسته است، اطلاعات بالغ بر 286 هزار و 601 مشترک خود را دریافت کند
1398/10/28
تعداد مشترکین گاز زنجانی از مرز 340 هزار مصرف کننده؛ گذشت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با همت کارکنان خدوم این شرکت؛ توفیق ارائه خدمت به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک گاز طبیعی را در استان داریم.
1398/10/16
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: دانش آموزان زنجانی بازوانی توانمند در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان
یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان زنجان، فرهنگ سازی عمومی برای آشنایی مشترکین با خطرات احتمالی گاز طبیعی است که در این میان دانش آموزان؛ نقشی مهم و کاربردی ایفا می کنند.
1398/10/16
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: پیمانکاران و تامین کنندگان کالا از این پس برای انجام مناقصات، استعلامات و مزایده ها؛ از طریق سامانه "ستاد" ثبت نام و مشارکت کنند
با راه اندازی سامانه "ستاد"، انجام کلیه مناقصات، استعلامات و مزایده ها در شرکت گاز استان زنجان از طریق این سامانه انجام می گیرد.
1398/10/04
هم راستایی توانمندیها و تلاش برای ارائه خدمات به مشترکین با بالاترین کیفیت؛ در سایه همت کارکنان جوان گاز زنجان
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور سه روزه خود؛ فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان زنجان را مورد ارزیابی قرار دادند.
1398/09/27
رویکرد تعاملی و دریافت نیازها و انتظارات مشترکین در الویت کاری شرکت گاز استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: به منظور دریافت نیازها و انتظارات مشترکین زنجانی؛ کانال های ارتباطی متعددی طرح ریزی و در اختیار ذینفعان این شرکت قرار داده شده است.
1398/09/27
دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های HIV و آنفولانزا در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد
رعایت اصل خود مراقبتی و اصول بهداشتی اولیه؛ مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا بهHIV و آنفولانزا محسوب می‌شود که افراد با مدنظر قرار دادن آن می‌توانند از ابتلا به این بیماری ها مصون بمانند. دوره آ ...
1398/09/27
کسب امتیـاز 95 توسـط گـاز زنجـان؛ نتیجـه ارزیابی عملکـرد سـال 97 دستگـاه های اجـرایی و نهادهـای عمومی استان
گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب؛ امتیاز 95 را بین 52 دستگاه اجرایی استان کسب کرد. گاز زنجان با اجرای برنامه های10 گانه درون سازمانی در ترویج فرهنگ عفاف و ح ...
1398/09/27
s