یکشنبه, 15 تیر,1399

فرم نظرسنجی از مشترکین (تضمین کیفیت و طرح تکریم ارباب رجوع) کد فرم: ( ۰۴ / ۷۸ F )


ارزیابی شما از خدمات، نحوه پاسخ گویی و رفتار کارکنان هر یک از بخش های زیر چگونه است؟

پست امداد و تلفن 194
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
ماموران قرائت کنتور
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
امور مشترکین (مستقر در شرکت)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
دفاتر پستی (خدمات مربوط به گاز)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
خدمات نصب علمک، کنتور و رگولاتور
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

رضایت مندی شما از اطلاع رسانی شرکت در خصوص خدمات مقابل چگونه است؟

قطع گاز (از صدا و سیمای مرکز استان)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

ارزیابی شما در خصوص پروژه ها و حفاری های انجام شده در سطح شهر چگونه است؟

نصب علایم هشدار دهنده
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
مدت زمان انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
مدت زمان انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
پاکسازی مناطق پس از انجام پروژه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
پاک سازی مناطق پس از انجام پروژه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

موضوع: ماده 8 طرح تکریم _ فرم ع 28 (7_81) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

1. آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
بلی
تا حدودی
خیر
2. نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است؟
بسیار خوب
خوب
متوسط
بد
3. نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری را با شما داشته اند مرقوم فرمایید.
4. نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند مرقوم فرمایید.
5. آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
بلی
خیر
6. چنانچه درخواست خلاف از مقررات از جنابعالی شده است، لطفا آن را مرقوم فرمایید. (با ذکر مورد و فرد مورد نظر)
7. لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را برای اصلاح امور بنویسید.

در صورت تمایل این قسمت را تکمیل فرمایید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
آخرین اخبار
عبور ِشمارِ زنجانی ها از مرز 352 هزارمشترک؛ گاز زنجان به 352 هزار و 667 مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می کند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: گاز زنجان تاکنون ۳۵۲ هزار و ۶۶۷ مشترک را در بخش های مختلف جذب کرده است.
1399/04/11
در پی تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمان ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی درشرکت گاز استان زنجان اجرا شد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری خبر داد و گفت: نوبت اول این فرایند بر اساس بندهای استانداردهای مربوطه در گاز زنجان اجرا و به پایان رسید.
1399/04/02
پاسخگویی به مشکلات مردمی درملاقات الکترونیکی مدیرعامل گاز زنجان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ از طریق تلفن ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو با بیان اینکه سامانه سامد پلی مطمئن بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات است؛ بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد و افزود: ت ...
1399/03/27
در جلسه مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تابعه در حوزه مسئولیت اجتماعی عنوان شد: مسئولیت ‌های اجتماعی؛ دایره ای گسترده برای آرامش و رفاه نسبی محیط پیرامونی
دایره مسئولیت‌های اجتماعی، دایره گسترده‌ای است و محیط‌های پیرامونی نیز بالتبع، توقع زیادی از ما خواهند داشت، ولی با توجه به محدودیت‌های موجود، هنر ما این است که بتوانیم در چارچوب این محدودیت‌ها، مسیره ...
1399/03/20
تحویل بیش از 144 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان زنجان در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال ۹۸ خبر داد.
1399/02/21
ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98
مرکز ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود در سال گذشته؛ ۵۱ هزار و ۹۷۴ خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است
1399/02/14
گاز زنجان تقدیرنامه سه ستاره؛ از جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد
در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران؛ شرکت گاز استان زنجان در سومین دوره حضور خود، تقدیرنامه ۳ ستاره دریافت کرد
1399/02/13
طی سال 98 صورت گرفت: جذب نزدیک به 13 هزار مشترک گاز طبیعی در استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۱۲ هزار و ۸۶۷ مشترک جدید گاز طبیعی طی سال گذشته در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی خبر داد.
1399/02/02
s