به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه کمیته تعالی سازمانی شامل راهبری و استراتژی، منابع انسانی، شراکت ها و منابع، مدیریت فرآیندها، مدیریت محصولات و خدمات و ارتباط با مشتری و مسئولیتهای اجتماعی است؛ به ترسیم و تدوین رویکرد های مناسب و یکپارچه سازی کامل و سیستماتیک عملکردها به عنوان فرایندی برای توانمند کردن کارکنان اشاره کرد و گفت: این اقدام کوششی مستمر را می طلبد و کمک می کند تا برنامه ریزان و تصمیم گیران با تحلیل نتایج ارزیابی عملکرد؛ تصویر مناسبی از وضعیت موجود ترسیم کنند.
موسی احمدلو با اشاره به اینکه با استفاده از برنامه های بهبود؛ نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و مدیران امکان می یابند تا نتایج حاصله را از ابعاد مختلف بررسی نمایند؛ افزود: با برگزاری 10 جلسه کمیته ی راهبری و استراتژی و رصد کردن 32 جلسه ی سایر کمیته ها در صدد بکارگیری نتایج حاصل از ارزیابی در جهت بهبود عملکرد شرکت گاز استان زنجان برآمده ایم.
وی ابراز داشت: با انجام برنامه ی خودارزیابی توسط کمیته ها، تدوین گزارش خودارزیابی، استخراج پروژه ها و اقدامات بهبود ناشی از خودارزیابی، بروز رسانی نقشه تعالی، تهیه پیش نویس اظهار نامه، برگزاری جلسات اظهار نامه خوانی، پیگیری اقدامات و پروژه های بهبود و تشویق اعضای کمیته ها، کارشناسان و سایر کارکنان؛ به ارائه تصویری روشن و واقعی تری از وضعیت موجود عملکرد گاز زنجان دست یافته ایم.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: با برگزاری فرآیندهای ارزیابی و تلاش برای رصد سازمان با نگاه بیرونی، تمام تلاش خود را در ایجاد چابکی و پاسخگویی به موقع و سریع در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین محترم و ذینفعان، اجرای ماموریّت و اهداف بلند مدت خود و همچنین تقویت جنبه های مختلف عملیاتی سازمان به کار می بریم.
مهندس احمدلو با بیان اینکه مسیر تعالی پایانی ندارد و حرکت در این مسیر نیازمند نقشه راه است؛ تصریح داشت: انتظار می رود که شرکت گاز استان زنجان در آینده ی نزدیک به نتایج گسترده ای در ارتباط با ذی نفعان خود دست یافته و با پروژه ها و برنامه هایی که برای افق 1404 تدوین شده است؛ امیدواریم در سایه تلاش همکاران؛ گامی بلند در این مسیر برداریم.