جمعه, 07 اردیبهشت,1403

رنگ متن

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: مرکز 194؛ شانزده هزار و 112 خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:  مرکز 194؛  شانزده هزار و 112 خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است

سال گذشته بالغ بر 16 هزار و 112 مورد خدمت از سوی مرکز 194 به مشترکین زنجانی ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: از مجموع 16 هزار و 112 تماس گرفته شده با مرکز 194 گاز زنجان در سال 97، بالغ بر 3 هزار و 832 تماس غیر عملیاتی و 12 هزار و 280 موردتماس منجر به عملیات امدادی شده است.
وی افزود: همچنین، بالغ بر 9 هزار و 854 خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات (تاین)، 3 هزار و 152 مورد وصل گازعادی، یک هزار و 524 موردتماس فوری و 118 مورد تماس جزء تماس های خیلی فوری بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به صورت شبانه روزی است.
مهندس احمدلو در تشریح نحوه پاسخگویی مرکز امداد 194 ابراز داشت: که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت، نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می شود.
وی گفت: با راهنمایی اپراتورهای مستقر در مرکز برخی مشکلات و سوالات به صورت شفاهی پاسخ داده می شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است که در این صورت، اپراتور سامانه 194 ابتدا اطلاعات و آدرس کامل مشترک را دریافت و در سیستم ثبت کرده، سپس توسط بی سیم به خودروی مستقر در ناحیه مربوطه اعلام و امدادگران با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی یا برطرف کردن مشکل می کنند.
این مقام مسئول، با اعلام اینکه خودروهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) هستند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام 194، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می شود؛ اظهار داشت: در راستای ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات به مشترکین محترم در مواقع بحرانی و ترافیک اقدام به خرید موتورهای امدادی شده است تا در مواقع لازم؛ زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده و احتمال بروز خطرات را کاهش ‌دهیم.
احمدلو با اشاره به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز 194 در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند؛ ادامه داد: سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است که این امکان باعث می شود در صورت نارضایتی افراد از نحوه پاسخگویی، مراتب فقط توسط مسئول مربوطه بازبینی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود، در ضمن دسترسی به این مکالمات، کاملاً محرمانه و فقط با اجازه مدیران ارشد انجام می شود.
گفتنی است، مشارکت در مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری، آمادگی و مقابله با بحران، ملانور شبه بحران سرریز سد گاوازنگ و همکاری و ارتباط مستمر با ارگان‌های عملیاتی و امدادی آتش نشانی، نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری از مهمترین اقدامات مشارکتی و عمومی این مرکز در سال گذشته بوده است.
همچنین برگزاری کلاس های همیار گاز که سالیانه 15 هزار دانش آموز مقطع پنجم ابتدایی را تحت پوشش قرار می دهد با مشارکت و حضور مستقیم کارشناسان امداد در مدارس استان صورت می گیرد تا دانش آموزان با اصولی ترین موارد ایمنی و مصرف بهینه گاز آشنا شوند.

  • تاریخ انتشار :
  • 22 خرداد 1398
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s