چهار شنبه, 05 اردیبهشت,1403

رنگ متن

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: توزیع بیش از 8 هزار اقلام فرهنگی در نمایشگاه شکوه چهل سالگی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: توزیع بیش از 8 هزار اقلام فرهنگی در نمایشگاه شکوه چهل سالگی

گاز زنجان با توزیع اقلام فرهنگی متنوع در نمایشگاه شکوه چهل سالگی؛  گامی دیگر در اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بر می دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در پی برگزاری نمایشگاه «شکوه چهل سالگی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نادر رابطی با اشاره به اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی، از توزیع بیش از 8 هزار اقلام فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با توزیع اقلام فرهنگی متنوع و حضور پر شور و استقبال ارزشمند شهروندان زنجانی از غرفه شرکت گاز استان، گامی موثر در اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برمی داریم.
وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد شرکت گاز استان زنجان دانست و اظهار داشت: در کنار توزیع اقلام مختلف فرهنگی از جمله پوستر مصرف بهینه، بروشور ایمنی گاز و انواع نرم افزار آموزشی، به معرفی نرم افزار "همیار گاز" به عنوان نخستین نرم افزار طراحی شده جهت ارائه مهم ترین اطلاعات گاز از استخراج تا مصرف در قالب بازی یارانه ای پرداخته ایم.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: معرفی توانمندی های شرکت گاز استان در ساخت انواع ایستگاه های تقلیل فشار، طراحی و دستگاه هیتر، دستگاه آرام ساز جریان، استقرار سیستم مانیتورینگ ایستگاه های تقلیل فشار، پروژه سوما که موجب  تولید برق از حرکت جریان گاز شده است، استقرار سیستم GIS خطوط و تاسیسات گازرسانی، و طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئچینگ متغیر هوشمند ایستگاههای CPS از دیگر دستاوردهای ارزشمند ملی است که توسط متخصصان و مهندسین گاز زنجان به انجام رسیده و در معرض دید عموم قرار داده شده است.
وی ارائه خدمات آن لاین توسط کارشناسان امور بهره برداری به شهروندان، پاسخ به درخواست مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره، حضور کارشناسان و مسئولان برای پاسخگویی به سئوالات مشترکین محترم، به نمایش گذاشتن عملکرد گاز زنجان قبل و پس از انقلاب و دستاوردهای شاخص ملی این شرکت را از دیگر ویژگی های غرفه شرکت گاز استان زنجان معرفی کرد.
گفتنی است نمایشگاه «شکوه چهل سالگی» تا امروز 16 بهمن ماه با حضور دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی استان؛ در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند از غرفه شرکت گاز استان زنجان در سالن 2 غرفه شماره 3 دیدن فرمایند.

  • تاریخ انتشار :
  • 16 بهمن 1397
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s