سه شنبه, 04 اردیبهشت,1403

رنگ متن

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 85 پروژه گازرسانی روستایی در استان زنجان

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 85 پروژه گازرسانی روستایی در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل این شرکت‌ از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 117 طرح گازرسانی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد؛ افتتاح گازرسانی به 58 روستا و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 17 روستا، را شاهد هستیم.
مهندس سید سعید عسگریان در جمع اصحاب رسانه با تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر با بیان اینکه عملیات گازرسانی به شهرها و روستاها یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ اظهار داشت: با افتتاح پروژه های گازرسانی به 58 روستای استان با صرف اعتباری بیش از 43 میلیارد و 65 میلیون تومان؛ 4 هزار و 681 خانوار روستایی به شبکه گاز کشور متصل می شوند.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 17 روستا در این ایام مبارک خبر داد و افزود: برای انجام این طرح ها نیز بیش از 16 میلیارد تومان اعتبار برآورد هزینه شده است تا به هدف گازرسانی به یک هزار و 740 خانوار روستایی دیگر دست پیدا کنیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: تعداد روستاهای دارای سکنه استان 910 روستا با 106 هزار و 424 خانوار است که با افتتاحیه های دهه فجر؛ تعداد روستـاهـای بهره مند استان به 490 روستا؛ با درصد بهره مندی 77.4% می رسد.
عسگریان با اعلام اینکه در حال حاضر عملیات گازرسانی به 95روستا ادامه داشته و در 120 روستای دیگر نیز در مرحله توافق انتخاب پیمانکار هستیم؛ افزود: تلاش می کنیم تا نیمه دوم سال 97 جمعیت بهره مند روستایی استان را به 90 درصد برسانیم.
وی به بررسی مشکلات مردم در امر گازرسانی پرداخت و با قدردانی از مشارکت و همکاری روستاییان با شرکت ‌گاز استان ابراز داشت: با همکاری هر چه بیشتر روستائیان زحمت کش در بحث تحصیل اراضی، واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث ایستگاه های تقلیل فشار گاز و عبور دادن لوله های گاز از زمین های تعیین شده، زمینه لازم برای اجرای طرح های گاز رسانی و بهره مندی هر چه بیشتر روستاها از این نعمت الهی، فراهم می شود که خوشبختانه همکاری خوبی وجود دارد.
وی با اشاره به مشکلات و سختی های عملیات گازرسانی به دلیل موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن استان و اهمیت در نظر گرفتن مسائل ایمنی در توسعه زیر ساخت های گازرسانی؛ گفت: با وجود تخصیص اعتبار 6 میلیون تومانی برای هر علمک از طرف شرکت کلی گاز ایران؛ به دلیل شرایط جغرافیایی استان طبق محاسبات کارشناسان‌ قیمت تمام شده هر علمک بین 10 الی 12 میلیون تمام می‌شود که خوشبختانه مفتخریم که با محدودیت های مالی و با همکاری صمیمانه دهیاران و روستاییان عزیز توانسته‌ایم به وظایف خود عمل کنیم.
عسگریان با تقدیر از فرهنگ‌سازی اصحاب رسانه و صدا و سیما با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ‌سازی خوبی بین تمام اقشار مردم شده است که تذکرات شرکت گاز را جدی بگیرند و از روی دادن حادثه جلوگیری کنند، تاکید کرد: مشترکین محترم مخصوصاً روستاییان عزیزی که به تازگی از نعمت گاز استفاده می کنند؛ حتماً به توصیه های به ظاهر ساده اما مهم و حیاتی مسائل ایمنی و مصرف بهینه گاز توجه کنند تا بتوانند از این نعمت الهی به خوبی و بدون هیچ خطر و عواقب ناگواری استفاده کنند.

  • تاریخ انتشار :
  • 15 بهمن 1396
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
در سال 1402 صورت گرفت؛ واگذاری417 اشترک رایگان گاز در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  واگذاری417  اشترک رایگان گاز در استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیّت‌های اجتماعی، رفع محرویت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت در سال‌گذشته 418 اشتراک رایگان به جامعه هد ...
1403/01/15
s