جمعه, 10 فروردین,1403

رنگ متن

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در جمع اصحاب رسانه: همزمان با دهه فجر 96 شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 117 طرح گاز رسانی در استان زنجان هستیم

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در جمع اصحاب رسانه:  همزمان با دهه فجر 96 شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 117 طرح گاز رسانی در استان زنجان هستیم

به گـزارش روابط عمومی شرکت گـاز استـان زنجـان مهندس سید سعید عسگریان در نشست مطبوعـاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر؛ 99 طرح گازرسانی در استان، افتتاح و عملیات اجرایی 18 طرح دیگر با اختصاص 80 میلیارد و 498 میلیون تومان اعتبار؛ آغاز می شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات ارزشمند اصحاب رسانه در اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای اجرایی؛ افزود: برای پروژه های آماده افتتاح حدود 61 میلیارد و 490 میلیون تومان هزینه و برای پروژه های آماده اجراء 19 میلیارد و 8 میلیون تومان برآورد هزینه شده است.
وی با اعلام اینکه در این دهه مبارک پروژه گازرسانی به 58 روستای استان افتتاح می شود؛ اعلام کرد: برای این طرح ها نیز بیش از 43 میلیارد و 65 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
مهندس عسگریان ابراز داشت: با افتتاح این طرح های گازرسانی؛ 4 هزار و 681 خانوار روستایی دیگر؛ از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
وی همچنین به افتتاح فاز پایانی پروژه خط انتقال گرماب - زرین رود به طول 8 کیلومتر اشاره کرد و با اعلام اینکه برای این طرح 5 میلیارد و970 میلیون تومان از اعتبارات شرکت ملی گاز هزینه شده است؛ خاطر نشان کرد: با اجرای حدود 591 کیلومتر خطوط انتقال گاز در استان؛ زیر ساخت های لازم جهت گازرسانی به کلیه شهرها، روستاها و صنایع استان فراهم شده است.
به گفته مهندس عسگریان، گاز 38 مجموعه تولیدی – مجتمع مسکونی با صرف اعتباری بیش از 3 میلیارد و 504 میلیون تومان همزمان با دهه فجر امسال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افزود: خط تغذیه تقویتی شهر ابهر نیز با صرف 4 میلیارد و 100 میلیون تومان و خط تغذیه محور سازین با 4 میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار؛ از دیگر طرح های قابل افتتاح در این دهه است که با وجود این خطوط صنایع عمده از گاز طبیعی برخودار خواهند شد.
مهندس عسگریان در ادامه با اشاره به اینکه با بهره مندی همه 21 شهر استان یعنی بهره مندی 100 درصد خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی؛ به شهر های سبز کشور پیوسته ایم، گفت: تعداد روستاهای دارای سکنه استان نیز 910 روستا با 106 هزار و 424 خانوار است که با افتتاحیه های دهه فجر تعداد روستـاهـای بهره مند استان به 490 روستا؛ با درصد بهره مندی 77.4% می رسد.
وی افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 95روستای دیگر نیز ادامه دارد که تلاش می کنیم تا نیمه دوم سال 97 جمعیت بهره مند روستایی استان را به 90 درصد برسانیم.
وی همچنین مقدار خطوط انتقال گاز موجود را حدود 591 کیلومتر و مقدار شبکه تغذیه و توزیع گاز استان زنجان را پنج هزار و 984 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: 171 هزار و 34 علمک در این استان برای مشترکان نصب شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه کل 11 شهرک صنعتی استان دارای واحد صنعتی فعال و بهره مند از گاز هستند؛ خاطر نشان کرد: هم اکنون 2 ناحیه صنعتی ایجرود و طارم و سه محور صنعتی ذاکر - بناب، روی و نورین نیز از گاز طبیعی استفاده می کنند.
مهندس عسگریان ابراز داشت: همچنین40 جایگاه CNG در استان وجود دارد که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی اعلام کرد: شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر به 309 هزار و 231 مشترک و مصرف کننده شامل 287 هزار و 233 مشترک خانگی، 20 هزار و 912 مشترک تجاری و یک هزار و 86 مشترک عمده و صنعتی خدمات ارائه می کند.

  • تاریخ انتشار :
  • 11 بهمن 1396
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروز؛ نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند
در ایام تعطیلات نوروز؛  نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آمادگی خدمات رسانی امداد گران، پست امداد شرکت گاز استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز 1403 به طور 24 ساعت خبر داد.
1403/01/07
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
1403/01/05
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل ط ...
1403/01/05
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
s