چهار شنبه, 19 اردیبهشت,1403

رنگ متن

مدیر ستاد اقامه نماز استان: انجام اقدامات فرهنگی توسط شرکت فنی و خدماتی گاز زنجان؛ کار بسیار ارزشمندی است

مدیر ستاد اقامه نماز استان: انجام اقدامات فرهنگی توسط شرکت فنی و خدماتی گاز زنجان؛ کار بسیار ارزشمندی است

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ آقای ناصری با حضور در اولین جلسه شورای اقامه نماز گاز زنجان در این شرکت؛ گفت: با توجّه به اینکه شرکت گاز به عنوان یک شرکت فنی و خدماتی، به ایفای نقش ذاتی خدمات رسان خود به شهروندان می پردازد؛ با توجه ویژه و پرداختن به مسائل فرهنگی، بلاخص نماز، کار بسیار بزرگ و شایسته ای انجام می دهد که این اقدامات مستمر در معرفی و تبیین رفتار و عملکرد صحیح کارکنان نقش مهمی ایفا می کند.

وی با درخواست و تاکید بر اینکه اقدامات صورت گرفته در ایجاد فضای مناسب، تقویت زیر ساخت ها و تاثیر این اقدامات فرهنگی در رفتار و عملکرد کارکنان گاز زنجان و رفتار ایشان با خانواده حتماً مورد توجه و بررسی قرار گیرد؛ افزود: متاسفانه تاخت و تازی گسترده بر کم رنگ کردن معنویت و اعتقادات خانواده ها صورت می گیرد که تنها راه مقابله با این تهاجمات خانمان سوز؛ توجه ویژه به امر نماز و تقویت باورهای دینی اقشار مختلف مردم است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر اینکه همه باید در این راه تلاش کنیم؛ ابراز داشت: برای جلوگیری از فساد، فعالیت های فرهنگی و نمازی باید بیشتر شود و به خصوص سازمانهایی که وظیفه اقدامات فرهنگی به عهده آنها است؛ توجه و تلاش خود را هر چه بیشتر کنند.

آقای ناصری در پایان از اقدامات و تلاشهای بی دریغ مدیر عامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان، دبیر ستاد، اعضای شورای فرهنگی و اقامه نماز و کارکنان خدوم این شرکت؛ قدر دانی کرد.

مدیر عامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد سال 95 در زمینه فعالیت های مختلف فرهنگی – قرآنی پرداخت و گفت: کسب مقام نخست ستاد اقامه نماز کشور در بین شرکت های گاز استانی در سال گذشته؛ افتخار ارزشمندی است که در سایه همت و همکاری همه کارکنان این مجموعه بدست آمد.

مهندس عسگریان همچنین با تأکید بر فراهم آوردن زمینه و بستر مناسب برای حضور کارکنان در نماز جماعت، با اشاره به افتتاح نماز خانه شرکت گاز استان زنجان، مزین به نام حضرت زهرا (س)، با حضور آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به اهمیت نماز اول وقت در ادارات و تاثیر آن در افزایش روحیه کارکنان، ایجاد فضاهای اخلاقی و کاری مناسب و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مخاطبین با تاسی از بار معنوی نماز اول وقت اشاره کرد و افزود: برای ایجاد این مکان مذهبی با متخصصین و مشاورین متعددی مشورت شد تا بتوانیم با استفاده از هنرهای اسلامی و نیز بهره‌گیری از ابزار مدرن در طراحی فضای داخلی نمازخانه؛ فضایی در خور شأن مجموعه شرکت ایجاد کنیم.

وی همچنین ابراز داشت: با تجهیز ساختمان مرکزی، ساختمان شماره 2 و شهید تندگویان شرکت گاز استان و ادارات گاز شهرستان ها به محل مناسب برای برگزاری نماز، حضور مستمر امامان جماعت در طول هفته جهت اقامه نماز جماعت و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی بر اساس مناسبت های مختلف در طول سال؛ در صدد فراهم آوردن بستری مناسب برای ترویج بیش از پیش فرهنگ نماز و نماز خوانی بوده و هستیم.

مدیر عامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اهمیت پیامدهای مثبت برگزاری جلسات منظم و مستمر شورای اقامه نماز در طول سال، مشارکت فعال کارکنان این شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و حضور فعال و در صفوف نماز جماعت را از نتایج تلاش، پیگیری ها و عملکرد موفق این شورا در شرکت گاز استان عنوان کرد.

سید سعید عسگریان؛ تعطیلی جلسات برای حضور اول وقت و فعال مدیران و کارکنان در نماز، اقامه‌ نماز در 20 دقیقه به صورت جماعت، سخنرانی دوبار در هفته‌ ای امام جماعت پاسخگویی به سئوالات همکاران، برگزاری مسابقه با موضوع نماز، ارسال پیامک و اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری، ارائه جدول برنامه‌ی سالیانه، نظرسنجی از همکاران، برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان و تقویت و بروزرسانی شبکه فرهنگی ارزشمند در راستای تقویت فعالیتهای دینی و استعداد کارکنان را از جمله اقدامات انجام شده معرفی کرد.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان با قدردانی از مشارکت فعال همکاران در برگزاری هر چه با شکوه تر نماز جماعت و فعالیت های فرهنگی؛ گفت: با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی بر اساس مناسبتهای مختلف در طول سال، حضور فعال کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران در صدد فراهم آوردن بستری مناسب برای ترویج بیش از پیش فرهنگ نماز و نماز خوانی هستیم.

  • تاریخ انتشار :
  • 31 اردیبهشت 1396
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان برگزار شد مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم ه ...
1403/02/18
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان
تدوین برنامه‌های کمیته بانوان در راستای توان‌افزایی بیشتر بانوان همکار وخانواده شرکت گاز زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برنامه‌های تدوین شده در کمیته بانوان شرکت گاز به‌منظور توان‌افزایی و بالندگی بیشتر زنان و خانواده شرکت گاز زنجان انجام می‌شود.
1403/02/18
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است
اجرای قانون حمایت از خانواده از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهتمام دولت به افزایش و جوانی جمعیت، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از الویتهای کاری شرکت گاز زنجان است ...
1403/02/17
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
s