چهار شنبه, 05 اردیبهشت,1403

رنگ متن

آموزش95

آموزش95

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل این شرکت با اشاره به جایگاه و اهمیت قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان؛ از برگزاری 22 هزار و 250 نفر ساعت آموزش؛ برای کارکنان خبر داد و گفت: با راه اندازی و بهره برداری موفق سامانه آموزش مجازی، به عنوان نخستین شرکت گاز استانی در سطح شرکت ملی گاز ایران، موفق به استفاده 58 درصدی از روشهای نوین آموزشی شده ایم.

مهندس سید سعید عسگریان با بیان اینکه بالاتر بردن رشد علمی و پرورش قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت؛ از مهم ترین اهداف و برنامه های اجرایی شرکت گاز استان زنجان است؛ افزود: با برگزاری 115 دوره آموزشی در سایت آموزش زنجان، ابهر و اعزام کارکنان به استانهای همجوار؛ شرایط حضور در دوره های مختلف تخصصی و عمومی؛ فراهم شده است.

مسئول آموزش شرکت گاز استان زنجان نیز در ادامه با اعلام اینکه؛ برگزاری دوره های HSE با 7 هزار و 333 نفر ساعت تا پایان اسفند، بیشترین نفر ساعت آموزش را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: اجرای دوره های آموزشی اداری مالی با 6 هزار و 25 نفر ساعت آموزش برای همکاران رسمی و پیمانی، در رتبه بعدی قرار دارد.

وحیده لطفی با تاکید بر ضرورت و اهمیت آموزش پیمانکاران از برنامه ریزی و تدوین تقویم آموزشی برای کارکنان این مجموعه خبر داد و ابراز داشت: با تلاش مستمر و توجه به برنامه ریزی به عمل آمده؛ واحد آموزش موفق به اجرای 7 هزار و 788 نفر ساعت آموزش برای702 نفر از همکاران در قالب اجرای 25 دوره آموزشی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه آموزش مجازی و بهره برداری موفقیت آمیز گاز زنجان به عنوان نخستین شرکت گاز استانی از این سامانه، گفت: با برگزاری آزمون پایان دوره برای 76 نفر از ثبت نام کنندگان، واحد آموزش گاز زنجان توسط رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

مسئول آموزش شرکت گاز استان زنجان با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با آموزش ستاد برای تهیه و تولید محتوای آموزشی با تولید فیلم های آموزشی و بارگزاری در سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز، از تقدیر ستاد به دلیل کیفیت کار ارائه شده و تقدیر از دست اندرکاران تولید این فیلم، خبر داد.

خانم لطفی، انتخاب گاز زنجان به عنوان نخستین شرکت در اجرای پروژه تعیین صلاحیت حرفه ای بین شرکت های گاز استانی و اولین شرکت در آموزش پیمانکاران از طریق سامانه آموزش مجازی، انجام اقدامات پایه ای با ایجاد بانک اطلاعاتی همکاران پیمانکار برای ثبت نام در تقویم بهاره آموزش مجازی شرکت ملی گاز، آموزش کاربردی ناظرین HSE قبل از جذب و بکارگیری، برگزاری کارگاه عملی مبانی آتشنشانی ویژه حراست به عنوان اولین شرکت برگزار کننده در شرکت ملی گاز، برگزاری دوره آموزشی ISO 9000-45000:2015 و انجام نیاز سنجی سال 96 بر اساس نرم افزار ایده را از اقدامات منحصر به فرد صورت گرفته توسط واحد آموزش گاز زنجان برای نخستین بار اعلام کرد.

وی؛ همچنین بر اهمیت موضوعاتی همچون طرح تکریم ارباب رجوع، سلامت اداری، تحول اداری و حقوق شهروندی که از دغدغه های اصلی کمیته فرهنگی این شرکت است، اشاره کرد و تصریح داشت: آموزش 50 نفر از همکاران با 400 نفر ساعت آموزش در دوره حقوق شهروندی از طریق سیستم برید، برگزاری سمینار آموزشی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد و تعیین بازخورد و اثر بخشی این سمینار با ارائه راهکارهای عملی از طریق نظام پیشنهادات از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

مسئول آموزش شرکت گاز استان زنجان، اجرای دوره آموزشی نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، برگزاری سمینار آموزشی آیین همسرداری، بارگزاری دوره های آموزشی پولشویی و 7S از طریق سیستم آموزش مجازی شرکت ملی گاز، ارسال فایل دوره های آموزشی 7S، سلامت اداری و حقوق شهروندی از سیستم برید برای بهره برداری تمامی همکاران و اهداء پاداش آموزشی به نفرات برتر، برگزاری دوره آموزشی آداب و اسرار نماز و تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از طریق سیستم برید و اهداء پاداش آموزشی به نفرات برتر و ارسال کتاب جیبی با عنوان شیوه های مدیریت برای مدیران شرکت را از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده توسط واحد آموزش اعلام کرد.

وی استفاده از خدمات 57 کار آموز در قالب 4 هزار و 770 نفر ساعت کار آموزی در واحد های مختلف شرکت گاز استان زنجان را؛ یکی دیگر از مهم ترین اقدامات انجام شده در راستای تعامل هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه اعلام کرد.

مسئول آموزش شرکت گاز استان زنجان در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و تلاش هر چه بیشتر بتوانیم در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان و رسانیدن سازمان به اهداف عالیه خود گام های موثری برداریم.  

  • تاریخ انتشار :
  • 19 فروردین 1396
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است
برگزاری مانور عملیاتی برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌ها لازم و ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه‌ به تهدیدات گسترده و احتمال بروز بحران‌های طبیعی مختلف، برنامه‌ریزی و اجرای مانور در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت گاز زنجان در مقابله با بحران‌ها و تهدید ...
1403/02/03
در سال 1402 انجام شد؛ نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان
در سال 1402 انجام شد؛   نشت‌یابی بیش از 100 درصد شبکه گاز رسانی در استان زنجان رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان، از انجام عملیات نشت‌یابی 103 درصدی خطوط تغذیه و شبکه توزیع و کف خواب خبر داد .
1403/01/25
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد
با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان برگزار شد محفل انس با قرآن کریم شرکت گاز زنجان با حضور خادمان حرم مطهرامام رضا (ع) به عنوان مهیمانان ویژه روز دوشنبه 20فروردین ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در شرکت گاز بصورت مجزا برای آقایان و بانوا ...
1403/01/25
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان
در سال 1402صورت گرفت؛حضور بیش از یک هزار نفر در برنامه‌های ورزشی شرکت گاز زنجان مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان زنجان در برنامه‌های ورزشی شرکت کردند.
1403/01/21
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور ...
1403/01/19
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
1403/01/18
s